Santa: Bhaisahab time kya hua?
Santa: Bhaisahab time kya hua?
Man: Sham ke 6 baje hain!
Santa: Sala, subah se pooch raha hoon, sab alag alag time bata rahe hain.
by Pak101.com (few years ago!) / 1061 views
Similar Jokes
Aaj ki larki..
grl-mera mobile phone jyada tym
meri mom k paas rehta h
boy-agar hum pakde gye toh..?
.
.
.
.
grl-nhi pakad mai aayenge
kyuki mene tumara no. Battry Low
k naam se save kr rakha h..
jab v call aata h mummy phone
charge pe rakhkr chali jaati h..
by Pak101.com (few years ago!)
Ik accident hoya, bohot bheer ikathi ho gi.
Santa Kumar nu agge ja ke dekhan da moka nahi c mil reha. Clever Santa cried: "Hai mera bapu…"
Bheer ne Santa nu agge jan dita. Agge ja ke dekhya ta…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...khota marya pya c !!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Sardar Ne Frog Se Pucha:
Sardaro Me Dimag Hota Hai?
Frog Ne Kaha Nahi Aur Pani Me Kood Gaya..
Sardar: Isne Sucide Kyu Kar Diya
by Pak101.com (few years ago!)
Girl Pathan se:
Jab ap k pas mubil hy
aur
mary pas b hy
to ap ne LETTER q bheja?
Pathan.. O ham ne tum ko call kya tha us me larki boli
PLZ-Try-Letter
by A. Sami (few years ago!)
santa: arrey banta your wife is going to jab we met with justbeersing .
banta : no, ra i am not interested i have seen that movie yesterday only
by hearthackervsgirls (few years ago!)
When WORDS fail, eyes speak.
When eyes fail,”HEART” speaks.
When HEART fails, nothing speaks they put cotton in the nose…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan: Hum Bachpan may bohat taqatwar tha
Dost: Wo kaisay ?
Pathan: Hamara Maa kehta he Jab Hum Rota tha, to sara Ghar Sar pe otha leta tha.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
PAPPU : Grand ma.will we be 5 members of family always.
You ,papa, mama , sister and me.
GRAND MA: No son when you will get married , we will be 6.
PAPPU: When sister will be married then we will again 5
GRAND MA: When your son born ,we will be again 6
PAPPU : When you will dead we will be again 5
GRAND MA: Hey you bastered , just go and sleep stupid .
by Pak101.com (few years ago!)
A sardarji goes to a chinese restaurant
and puts his finger
on the last of menu: Bring this.
Waiter: Oh! you can’t get it
because he is the owner of restaurant.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Zaalim MQM Ki Darindagi Ka
1 Or Jeeta Jagta Saboot
Karachi Me Queta Hotel K
3 Masom Pathano
Se
Naswaar Cheen Li Teeno Pathano Ne Tarap Tarap Kar Jaan De Di
by Pak101.com (few years ago!)