Sardar G: Yar teri wife di maut d

Sardar G: Yar teri wife di maut da bara afsos hoya, wese hoya ki c?
Freind: Goli lagi c mathey vich..
sardar G: fir v wah guru da shukar kr k ankh bach gai..!

by Pak101.com (few years ago!) / 1159 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

1 sardar bus main betha

1 sardar bus main betha
us k samnay 1 molvi beth gia

sardar dar gia or bola "molana saab tusi dum darood walay oo yha bumb barood walay?"

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kama Kar Khao

Bhikari:Kuch Khana Dedo

Admi: Tamatar Khao

Bhikari: Roti Dedo

Admi: Tamater Khao

Bhikari: Tamater Hi Q?

Wife: Ye Totla Hy Keh Rha Hy
Kama-Kar-Khao

by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:why doctors

Teacher:why doctors wear a mask when they do an operation?
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
Student: For safety. If the patient dies, others can’t find out who did the operation

by Pak101.com (few years ago!)
A men

A man asked sardar how was ur english paper
sardar replied it was fine but i forgot third form
of think so i thought and thought and i finally
wrote thunk

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Petol khatam ho gia

Taxi driver:oye sardar g,petrol thatam ho gia hai ,taxi aage nai ja sakti

sardar:oye koi gal nai peche moorh le.

by Sabir shah (few years ago!)
,"Pathan Apni Girlfrnd Se Mere Dil Main Ek Bat Hai

,"Pathan Apni Girlfrnd Se
Mere Dil Main Ek Bat Hai


Girl
Keh Do.

Pathan
Ni Mjhy Sharam Aati Hai.


Girl
Kaho Na


Pathan
.
.
.
.
.
Tumhre Pas Naswar Hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
cozn

BOSS:15 din ki chuti q chahiye?
pathan:cousin ki shadi he.
boss:cousin ki shadi me15 din chuti q?
pathan:cousin ki shadi mujse ho rahi he

by itrat batool (few years ago!)
Sim ka connection

Santa: SIM ka connection lene gaya
Call rate bataye
1 pase per sec.
50 paise per min.
1 rupee per 3 min.
Santa: 1 rupee wala hi sahi hai roj khulle kahan se
launga

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Chaman told his friend

Chaman told his friend, “Yaar ek ladki mujh ko hans ke dekh rahi hai"

Naman: Sahi se dekh, hans ke dekh rahi hai ya dekh ke hans rahi hai..

by Pak101.com (few years ago!)
12 bachey Hon gy

Govrment Ne Ellan kiya k jiske 12 bachey Hon gy
Unhy 1200,000 Diye Jain gy
Husband: Mari G/f K Pas Mera 2 Beta Hy usko bi
Le aata Hun 12 ho jaein gy
... Ghar Aya To 6 Bache Nahi Thy, Pocha Kahan Hy?
.
.
.
.
.
.
Wife: Tum akely ne Ellan Suna hai kiya ? ..

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook