I am suffering from

Sardar:Dr.sab,,, I am suffering from loose motions!

Doctor:Kinni patli a rhee hy?
Sardar:

Dr. sab!Bus samaj lavo k tussi oday naal gararay kar sakday h0

by Pak101.com (few years ago!) / 914 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Aap 1 hours me 4 baar toilet gaye

Air hostess: Aap 1 hours me 4 baar toilet gaye! R U OK? Kya aap ko chein nahi hai?
Santa: ‘Chain’ hai par khulti nahi hai!!!

by Pak101.com (few years ago!)
RAILWAY INTERVIEW of Pappu

RAILWAY INTERVIEW of Pappu :P

Interviewer:- agar do trains ek hi line pe aa gayi to kya karoge ?

Pappu :- Jee, red light dikhaunga..

Interviewer:- Red light na ho to ...?

Pappu :- Torch dikhaunga..

Interviewer:- Torch na ho to ...?

Pappu:- Apni red shirt utaar kar dikhaunga.

Interviewer:- Shirt bhi red na huyi to ...?

Pappu:- Fir main apni mousi ke ladke ko bulaunga.

Interviewer:- Wo kyun...? kya wo traino ki takkar rok dega ?
.
.
.

Pappu:- Jee nhi,
wo kya h na k usne kabhi 2 traino ki takkar nahi dekhi....P :D

by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar k ghar k bahir name plate per likha tha

1 Sardar k ghar k bahir name plate per likha tha

Wife- MSC aur
Husband- FSC

1 admin ne pocha sardar G aap ki bivi ne kis Subject mein MSC ke hai?

Or Aap k FSC mein kon sy subject thy?

Sardar bola: Subject da meno pata nai, Name plate da matlab hai

MSC- Mother of Seven Children

FSC- Father os Seven Children

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Kisi or ka parse

Santa: police ne tumhe kyu arrest kiya?
Banta: maine purse se paise nikhaal ke kharchaa
kar diyaa thaa
Santa: baap re!! is liye bhi arrest karte hai kya?
Banta: purse kisi aur kaa thaa yaar

by Tanveer Hussain (few years ago!)
GOLU Gadhe p baith k College jata tha

GOLU Gadhe p baith k College jata tha
FINAL YEAR Me Vo FAIL HO GYA OR PHIR paidal College jane lga
Q

Qki Gadhe ki graduation Complete ho gyi thi

by Pak101.com (few years ago!)
Wife And Pocket

My pocket got picked in the bus today but my wife saved my money,’ said Pappu.

His friend Sonu, full of sympathy, asked, ‘Did your wife manage to catch the pickpocket?’

‘No, no. She was not on the bus,’ replied Pappu.

‘Then how did she save your money?’ inquired Sonu rather puzzled.

‘Oh, she had removed most of the cash from my wallet in the morning!’ replied Pappu.

by Pak101.com (few years ago!)
Silly Patient

Doctor: Here is the medicine. Take four spoons daily.

Patient: But I don’t have four spoons in house. Do I have to buy one?

by Pak101.com (few years ago!)
Mareez Nurse se

Mareez Nurse se:
Pani pilado...!

Nurse: kya pyas lagi hai?
Mareez (ghusse se):"Nahi"

Gala check karna hai kahi se "LEEK" to nahi....

by Pak101.com (few years ago!)
So Ja Diploma So Ja

Ek Burhiya Bacchay Se:
So Ja Diploma So Ja
Parosan:
Aap Ne Isay Diploma Kyun Kaha?
Burhiya:
Meri Beti College Se Diploma Lenay Gayi Thi, Ye Le Kar Agai

by Pak101.com (few years ago!)
Phatan in bus

Pathan Bus Me Pori Seat Par Pheal Kar Betha Tha
Stop Se Ek Aadmi Carha Aur Jaga Mange
Pathan:Oye Tere Ko Pta Nahe K Me Kun He?
Aadmi Dar Gaya Aur Khara Raha
Next Stop Se Ek Aadmi Carha Aur Jaga Mangi
Pathan Ne Phr Bharm Karwaya
Us Ne Pathan Ko Pakar Lia Aur Kaha Bta To Kun
He?
Pathan:Muhammad Gul Khan Zai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook