I am suffering from
Sardar:Dr.sab,,, I am suffering from loose motions!
Doctor:Kinni patli a rhee hy?
Sardar:
Dr. sab!Bus samaj lavo k tussi oday naal gararay kar sakday h0
by Pak101.com (few years ago!) / 914 views
Similar Jokes
Air hostess: Aap 1 hours me 4 baar toilet gaye! R U OK? Kya aap ko chein nahi hai?
Santa: ‘Chain’ hai par khulti nahi hai!!!
by Pak101.com (few years ago!)
RAILWAY INTERVIEW of Pappu :P
Interviewer:- agar do trains ek hi line pe aa gayi to kya karoge ?
Pappu :- Jee, red light dikhaunga..
Interviewer:- Red light na ho to ...?
Pappu :- Torch dikhaunga..
Interviewer:- Torch na ho to ...?
Pappu:- Apni red shirt utaar kar dikhaunga.
Interviewer:- Shirt bhi red na huyi to ...?
Pappu:- Fir main apni mousi ke ladke ko bulaunga.
Interviewer:- Wo kyun...? kya wo traino ki takkar rok dega ?
.
.
.
Pappu:- Jee nhi,
wo kya h na k usne kabhi 2 traino ki takkar nahi dekhi....P :D
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar k ghar k bahir name plate per likha tha
Wife- MSC aur
Husband- FSC
1 admin ne pocha sardar G aap ki bivi ne kis Subject mein MSC ke hai?
Or Aap k FSC mein kon sy subject thy?
Sardar bola: Subject da meno pata nai, Name plate da matlab hai
MSC- Mother of Seven Children
FSC- Father os Seven Children
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: police ne tumhe kyu arrest kiya?
Banta: maine purse se paise nikhaal ke kharchaa
kar diyaa thaa
Santa: baap re!! is liye bhi arrest karte hai kya?
Banta: purse kisi aur kaa thaa yaar
by Tanveer Hussain (few years ago!)
GOLU Gadhe p baith k College jata tha
FINAL YEAR Me Vo FAIL HO GYA OR PHIR paidal College jane lga
Q
Qki Gadhe ki graduation Complete ho gyi thi
by Pak101.com (few years ago!)
My pocket got picked in the bus today but my wife saved my money,’ said Pappu.
His friend Sonu, full of sympathy, asked, ‘Did your wife manage to catch the pickpocket?’
‘No, no. She was not on the bus,’ replied Pappu.
‘Then how did she save your money?’ inquired Sonu rather puzzled.
‘Oh, she had removed most of the cash from my wallet in the morning!’ replied Pappu.
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: Here is the medicine. Take four spoons daily.
Patient: But I don’t have four spoons in house. Do I have to buy one?
by Pak101.com (few years ago!)
Mareez Nurse se:
Pani pilado...!
Nurse: kya pyas lagi hai?
Mareez (ghusse se):"Nahi"
Gala check karna hai kahi se "LEEK" to nahi....
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Burhiya Bacchay Se:
So Ja Diploma So Ja
Parosan:
Aap Ne Isay Diploma Kyun Kaha?
Burhiya:
Meri Beti College Se Diploma Lenay Gayi Thi, Ye Le Kar Agai
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Bus Me Pori Seat Par Pheal Kar Betha Tha
Stop Se Ek Aadmi Carha Aur Jaga Mange
Pathan:Oye Tere Ko Pta Nahe K Me Kun He?
Aadmi Dar Gaya Aur Khara Raha
Next Stop Se Ek Aadmi Carha Aur Jaga Mangi
Pathan Ne Phr Bharm Karwaya
Us Ne Pathan Ko Pakar Lia Aur Kaha Bta To Kun
He?
Pathan:Muhammad Gul Khan Zai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)