What Is The Difference
Teacher:
What Is The Difference
Between Orange & Apple?
Sardar:
The Colour Of Orange Is Orange
But The Colour Of Apple Is Not Apple:-
by Pak101.com (few years ago!) / 983 views
Similar Jokes
Santa Interview Dene Gaya Office Ke Door Per Ja Ke Bola.
Santa: “May I Come In Sir?”
Officer: “Wait Please”
Santa: “80 Kg Sir.”
by Pak101.com (few years ago!)
Macher Ne 1 Admi Ko Din Main Kata
Admi Ne Kaha Tum To Rat Main Kat Tay Hona?
Macher Bola
Ghar K Halat Kharab Hain
Ovr Time Ker Raha Hun
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan: Kal subha mere abba KUNWAIN main gir gaye or zor zor se chillany lagy Bachao Bachao.
2nd Pathan: Ab kese hain?
1st: Theak he hongy, Kal sham se koi aawaz to nahi aai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Why is Salman Khan disturbed these days?
Usi girlfriend jawaan ho gayi hai,aur bhabhi badnaam ho gayi hai…
by Pak101.com (few years ago!)
Anna : Mahangai kam karo ,
S. Pawar : Hum try karenge '
Anna : Pyar se bol rahe hai mehngai kam karo warna thappad mar ke bhi bol sakte hai
S. Pawar : Thappad se dar nahi lagta anna , anshan se lagta hai !!
by Pak101.com (few years ago!)
What is difference between Monkey and Donkey ?
Monkey will save this message and
Donkey will deletes this message.
Let see, Choice is urs!
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Sardar Jee Sochtay Rahay
Sochtay Rahay
Saari Zindagee Sochtay Rahay
Aur
Sochtay Sochtay Maar Gaay
Keh Agar Meri Sister Kay 2 Bhai Hain To Mera 1 Kiyoon Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Qatil: Try karo ke umar qaid ho jaye maga saza-e-mot na hojay
.
Pathan Lawyer: Tum fikar mat karo
.
After Case
Qatil: Kya howa?
Pathan: Boht mushkil se umar qaid howi, warna adalat tu reha kar rahi thi
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa – Mujhe zehar dena
Chemist – Pehle Dr. Se lekhwa k lao.
Santa – Apni shaadi ka card dikhata h.
Chemist – Bus kar bhai rulayega kya,badi bottle du ya chhoti.
by Pak101.com (few years ago!)
Friend1: Why are you so worried?
Friend2: Yaar I had a domestic dispute with my wife.
And she said that she will not interact with me for 30 days.
Friend1: Then you should be a happy one.
Friend2: No dear today is the last day
by Pak101.com (few years ago!)