What Is The Difference

Teacher:
What Is The Difference
Between Orange & Apple?

Sardar:
The Colour Of Orange Is Orange
But The Colour Of Apple Is Not Apple:-

by Pak101.com (few years ago!) / 983 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Santa: “80 Kg Sir

Santa Interview Dene Gaya Office Ke Door Per Ja Ke Bola.

Santa: “May I Come In Sir?”

Officer: “Wait Please”

Santa: “80 Kg Sir.”

by Pak101.com (few years ago!)
Macher Ne 1 Admi Ko Din Main Kata

Macher Ne 1 Admi Ko Din Main Kata
Admi Ne Kaha Tum To Rat Main Kat Tay Hona?
Macher Bola
Ghar K Halat Kharab Hain
Ovr Time Ker Raha Hun

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kal sham se koi aawaz to nahi aai.

Pathan: Kal subha mere abba KUNWAIN main gir gaye or zor zor se chillany lagy Bachao Bachao.

2nd Pathan: Ab kese hain?

1st: Theak he hongy, Kal sham se koi aawaz to nahi aai.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Why is Salman Khan disturbed these days?

Why is Salman Khan disturbed these days?

Usi girlfriend jawaan ho gayi hai,aur bhabhi badnaam ho gayi hai…

by Pak101.com (few years ago!)
Anna : Mahangai kam karo

Anna : Mahangai kam karo ,
S. Pawar : Hum try karenge '
Anna : Pyar se bol rahe hai mehngai kam karo warna thappad mar ke bhi bol sakte hai
S. Pawar : Thappad se dar nahi lagta anna , anshan se lagta hai !!

by Pak101.com (few years ago!)
What is difference between

What is difference between Monkey and Donkey ?

Monkey will save this message and

Donkey will deletes this message.
Let see, Choice is urs!

by Pak101.com (few years ago!)
Aik Sardar Jee Sochtay Rahay

Aik Sardar Jee Sochtay Rahay

Sochtay Rahay
Saari Zindagee Sochtay Rahay
Aur
Sochtay Sochtay Maar Gaay

Keh Agar Meri Sister Kay 2 Bhai Hain To Mera 1 Kiyoon Hai

by Pak101.com (few years ago!)
ry karo ke umar qaid ho

Qatil: Try karo ke umar qaid ho jaye maga saza-e-mot na hojay
.
Pathan Lawyer: Tum fikar mat karo
.
After Case
Qatil: Kya howa?
Pathan: Boht mushkil se umar qaid howi, warna adalat tu reha kar rahi thi

by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa – Mujhe zehar dena

Santa – Mujhe zehar dena
Chemist – Pehle Dr. Se lekhwa k lao.

Santa – Apni shaadi ka card dikhata h.

Chemist – Bus kar bhai rulayega kya,badi bottle du ya chhoti.

by Pak101.com (few years ago!)
Friend1: Why are you so worried?

Friend1: Why are you so worried?

Friend2: Yaar I had a domestic dispute with my wife.
And she said that she will not interact with me for 30 days.

Friend1: Then you should be a happy one.

Friend2: No dear today is the last day

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook