Sleep in peace
Santa: Kaam wali shanti ko bulao.!
Wife: Kyun?
Santa: Doctor ne kaha hai, raat mein dawa khane ke baad shanti ke saath so jaana.
by Pak101.com (few years ago!) / 1092 views
Similar Jokes
1 Admi ne Hotal k Room mai Computer dekha to socha k BV ko Mail kr doon.
Jaaldi mai mail Ghalat Address pr Send hogaee.
Jis Orat ko Mail maili us k Shohar ka 2 din pehly inteqal hua tha.
Mail Parhty hi Orat Behosh hogaee,Likha tha Begum Me Kheriyat se Pohunch Gya hoon Idhar Net b Mojud he,Jaga Choti Pr Shandaar Hai,Thandi Thandi Hawa Jannat Ka Maza Deti Hai.Dhool Matti Nhi Hai,Mene Jo White Kaprre Pehne Thy Wo Ab Tk White Hian,Kal Hi Tumhy B Blwa Lun Ga
*~~InShaLLaH~~*
by Hader Maher (few years ago!)
Bania’s son: Daddy meri door ki nazar kharab hai SPECKS banwa do.
Kanjoos Bania took him outside & said: Woh dekh kya hai?
Son: Suraj
Kanjoos Bania: Abbe ullu ke patthe, aur kitni dur tak dekhna chahe hai tu.
by Pak101.com (few years ago!)
Ustad Pathan se:
Allama Iqbal k ic shair ki Tashrih kro.
"Khol aankh zmin daikh, falak daikh, fiza daikh, Mashriq se ubharty hoy soraj ko zra daikh"
Pathan: Ic shair me Alama Iqbal kehtay hain k
"GOOD MORNING"
have a nice day.
by lescol (few years ago!)
Satna’s BV: Janu sawera ho gya jago
Banta’s BV: Chaand dhal gya jago
Singh’s BV: Darling it’s dawn get up
Major Rohail’s BV: OYE! Subha ho gae mera husbnd ane wala hai
by Pak101.com (few years ago!)
Eik sheikh road se Guzar raha tha achanak usne jhuk kar road se kuch uthaya
aur zor se chillaya,
“KAMINE LoG Potti bi aise karte hain jese koi Samosa Para ho
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Baat Hamexxha Yaaad Rakhnaah Ajkaal 2
Cheeze Seerf Kixmaat Waaloun Koh Miltee H-
1.Jangal M Ghumta Huwa White Haathi
&
2.Without Affair’x Walaa Jeevaan Saathi.
by Mazhar Khan (few years ago!)
In 1 bus stop:
Boy:” MUJHSE SHADI KROGI.. ??
.
Girl:” Kya.. ??
.
Boy:” Acchi film hai na..? ;P
.
.
Girl:” kutte ke bacche
.
.
Boy:” What.. ??
.
.
.
.
.
Girl:” Kitne cute hote hai
na.. Hahahaha ;:-P:-P:-D
by Tanveer Hussain (few years ago!)
PATHAN ko 1 charagh mila
Utha kr $aaf kia to 1 Jin nikla or kaha
apki 3 khwahishain puri karonga
PATHAN:
Humko aisa Naswar do jo kabi khatm na ho
ek dum 1 naswar ka packet agya
PATHAN ne thori si naswar nikali to utni naswar or agai
Jin: Baqi 2 khwahishen?
PATHAN Aisa 2 Packet or de do.
by Zia Rasool (few years ago!)
1 Bus me Ek young grl khari thi,
1 Bachche ne kaha Aap meri Jagah pe baith jayen,
Grl ne use thappar maar diya……
.
Bhalai ka tu zamana hi nahi hai aj kal. . .
..
..
.bacha rotay huay
Dobara apny abu ki goud me baith gya……
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Exam Main Question Aaya: Hips Per Essay Likho?
Pappu Apni Pant Khol Kar Hips Dekh Raha Tha, Tabhi Aik Bacha Bola: Miss, Pappu Ne Guide Khol Rakhi Hai! :-D
by Pak101.com (few years ago!)