Sardar Pizza Lene Shop Pe Geya

Sardar pizza lene aik pizza shop pe geya
Shop wala:
-”sir pizza k 4 piece krney hain ya 8?”
Sardar:-
4 kar de yar Pata nai 8 khadey v jandey ne k nai.

by Razzi (few years ago!) / 935 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Dost Usko Chup Karane K

Aik Admi Ki Wife Margai
Dost Usko Chup Karane K
Bad-Tuje Kuch Chahiye?

Admi-Jaldi Laptop Le Aa

Dost-Q?

Admi -Facebook Pe Status Change Karke Single Krana Hai

by Pak101.com (few years ago!)
Ek bhera scooter start kar raha tha..

ek bhera scooter start kar raha tha..
2 bhera:kya hua petrol khatm ho gaya kya ..
1 bhera :nahi petrol khatm ho gaya ..
2 bhera:mujhe laga ki petrol khatm ho gaya .....

by Pak101.com (few years ago!)
Eyesight is Perfect

Wife looks in d mirror & says 2 her husband....
"I look horrible ,fat 7 ugly . plz say something nice 2 me dear '
husband replies " ur eyesight is perfect.

by Pak101.com (few years ago!)
Dad was an extremely brave

Santa: My dad was an extremely brave man. He once entered a lion's cage.

Banta: He probably got a lot of applause ven he got out.

Santa: I didn't say he got out.

by Pak101.com (few years ago!)
A man who has his regular meals

A man who has his regular meals in a restaurant, takes away two spoons at the end of his meal everyday.
Waiter: Sir, why do you take away the spoons?
Man: Well, it is written on my bottle of medicine to take two spoons after meals, daily.

by Pak101.com (few years ago!)
Har kisi pe aitbar karna chod

Har kisi pe aitbar karna chod do
Wah Wah
Har kisi pe aitbar karna chod do
ACP says: Daya Darwaza tod do

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Pakistani Poultry farm

Ek Pakistani Poultry farm ke maalik ne sabhi Murgiyon ko order diya.

"Agar tum logon ne kal se 2-2 ande nahi diye to kal se tumhara dana pani band."

Murgiya dar gayi ....sab ne 2-2 ande diye magar ek ne sirf ek anda hi diya"

Maalik: Tum ne 1 anda hi diya hai ?

Jawab mila.

Sir ye aapke dar ki wajah se diya hai. Waise main to Murga hoon"

by Pak101.com (few years ago!)
Kitna Roya tha wo,

Kitna Roya tha wo,

mehbooba ko Mobil Gift kar k

dost ...

Raat k 3 Bajey tk wo Sunta raha

?

?

?

?

?

?

?

?

"Aap ka Mtlooba Number

Doosri call pr Masroof hy...Smile

by Mazhar Khan (few years ago!)
pathan to girl friend

1 Pathan ne Apni Girl Friend ko Kiss kiya or bura sa mun bna k ek side thok diya.



OR kaha


Tum ne amara Naswar ka Maza he kharab kr dia...

by Abdul Hannan (few years ago!)
Kiss is not like Nokia

Kiss is not like Nokia…Connecting People
Kiss is not like Nike… Just Do It.
Kiss is not like Pepsi… Yeh Dil Maange More
But Kiss is like Pan Parag… Ek Se Mera Kya Hoga

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook