Sardar Pizza Lene Shop Pe Geya
Sardar pizza lene aik pizza shop pe geya
Shop wala:
-”sir pizza k 4 piece krney hain ya 8?”
Sardar:-
4 kar de yar Pata nai 8 khadey v jandey ne k nai.
by Razzi (few years ago!) / 935 views
Similar Jokes
Aik Admi Ki Wife Margai
Dost Usko Chup Karane K
Bad-Tuje Kuch Chahiye?
Admi-Jaldi Laptop Le Aa
Dost-Q?
Admi -Facebook Pe Status Change Karke Single Krana Hai
by Pak101.com (few years ago!)
ek bhera scooter start kar raha tha..
2 bhera:kya hua petrol khatm ho gaya kya ..
1 bhera :nahi petrol khatm ho gaya ..
2 bhera:mujhe laga ki petrol khatm ho gaya .....
by Pak101.com (few years ago!)
Wife looks in d mirror & says 2 her husband....
"I look horrible ,fat 7 ugly . plz say something nice 2 me dear '
husband replies " ur eyesight is perfect.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: My dad was an extremely brave man. He once entered a lion's cage.
Banta: He probably got a lot of applause ven he got out.
Santa: I didn't say he got out.
by Pak101.com (few years ago!)
A man who has his regular meals in a restaurant, takes away two spoons at the end of his meal everyday.
Waiter: Sir, why do you take away the spoons?
Man: Well, it is written on my bottle of medicine to take two spoons after meals, daily.
by Pak101.com (few years ago!)
Har kisi pe aitbar karna chod do
Wah Wah
Har kisi pe aitbar karna chod do
ACP says: Daya Darwaza tod do
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Pakistani Poultry farm ke maalik ne sabhi Murgiyon ko order diya.
"Agar tum logon ne kal se 2-2 ande nahi diye to kal se tumhara dana pani band."
Murgiya dar gayi ....sab ne 2-2 ande diye magar ek ne sirf ek anda hi diya"
Maalik: Tum ne 1 anda hi diya hai ?
Jawab mila.
Sir ye aapke dar ki wajah se diya hai. Waise main to Murga hoon"
by Pak101.com (few years ago!)
Kitna Roya tha wo,
mehbooba ko Mobil Gift kar k
dost ...
Raat k 3 Bajey tk wo Sunta raha
?
?
?
?
?
?
?
?
"Aap ka Mtlooba Number
Doosri call pr Masroof hy...Smile
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Pathan ne Apni Girl Friend ko Kiss kiya or bura sa mun bna k ek side thok diya.
OR kaha
Tum ne amara Naswar ka Maza he kharab kr dia...
by Abdul Hannan (few years ago!)
Kiss is not like Nokia…Connecting People
Kiss is not like Nike… Just Do It.
Kiss is not like Pepsi… Yeh Dil Maange More
But Kiss is like Pan Parag… Ek Se Mera Kya Hoga
by Pak101.com (few years ago!)