Ek bacha peda hote he nurse
Ek bacha peda hote he nurse se bola : mobile hai kya? Nurse : hai lekin karoge kya? Bacha : kuch nahi woh bus GOD ko miss call kare he k mein puhanch gaya hoon
by Pak101.com (few years ago!) / 1030 views
Similar Jokes
A sardar ji was asked why he divorced his wife so he said "Yaar meri biwi bari hi characterless thi, shaadi mujh se ki aur bacha bhaqwaan se maangti thi."
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan Ko Rasty Mei Aladin ka Chragh Mila.
Ragra To 1 Jin nikla or Kaha K Wo UsKi 3 wishes Pori Kray Ga.
Pathan: Hum Ko Aisa Naswaar Do Jo kabi Khatam Na Ho.
1 Naswar Ka Packet A Gya Pathan Nay Thori Si Nswar Nikali To Utni Naswar
or Aa Gayee.
Jin: Baaki 2 wìshes?
Pathan: Aisa 2 Packet or Laa Do.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Boy & girl playing Ludo.
BOY: Agar 1,2,3,4 ya 5 aya to I’ll kiss U.
Girl: What?
Acha aur agar 6 aya to?
Boy: Kabi Ludo nai kheli kya.6 aya tu dubara bari
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sabse maasum dhamki : Jab chor chori
karke ghar se bhaag raha tha,
tab bachcha jaag gaya aur bola,
“Mera school bag bhi le ja KAMINE warna” mummy
ko jaga dunga.”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband wife mein ladai hoi
Husband wife mein ladai hoi,
Husband ghar se chala gaya ,
Husb: Rat ko phone pay,"Khanay mein kia hai"
Wife: Zeher.
Husb: Mai dair se aonga, tum kha kar so jana:
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A phatan joined Army A phatan joined Army & was given a Gun.
Phatan: Sir, is ki naali apni taraf rakhun ya dushman ki taraf?
Major: kisi bhi taraf rakh le faida mulk ka hi ho ga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik Pathan Apne Kamre Ko Paint Ker Raha Tha..
Us ne Sirf Chhat Ko
"White" Paint Kiya..!
Aur
Baqi Deewaron Pe Likh Diya..
.
.
.
.
.
.
.
.
."Same As Above":
by Abdul Basit (few years ago!)
Santa ko Police Ne Accident Karne Pe
Arrest Kiya..
Judge:Aakhir Ye Accident
Hua Kaise?
Santa:Kyaa Pata Sir,
Me to so Raha Tha....
by Pak101.com (few years ago!)
Class me madam ne kaha sab apne apne “lover” ke naam PAPER pe likho.
2 minite bad ladkiya boli complete mam!
5 minite bad ladke bole supplimentery please!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa on call:hi swtheart,kya kar rahi ho,
Gf-meri tabiyat kharab hai janu sone jaa rahi huaur tum...
Santa:main cinema hall mai tere peeche baitha hu kamini……. :p
by Tanveer Hussain (few years ago!)