Meri fikar na kiya......
Teacher : you are late today,
school 7 baje lag jata hai or tum ab aa rahe ho???
Student : sir aap meri fikar na kiya kare
aap school shuru karwa diya kare.
by Pak101.com (few years ago!) / 975 views
Similar Jokes
Nurse: Udas kyu baithe ho sir?
Bhullakad Doctor: Dopahar jiska operation kiya tha, Woh patient mar gaya.
Nurse: Arey woh to postmortem case tha sir.
Bhullakad Doctor: Toh main subah kiska postmortem kiyaa tha…
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: Kaise Aana Hua?
Santa: Doc Sab, Tabiyat Theek Nahi hai, Liver mein Pain ho raha hai
Doc: Daroo Peete ho??
Santa: Haan, Par Chhota Peg hi Banana.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Admi Ne Apni Wife Ko Letter Likha Ke Begum is Month Salary Nahi MiLi Salary ke Badle 100 Kiss Bhej Raha Ho I LOVE U
Wife Ne Reply kiya:
Aapka Letter Mila Salary ke Badle 100 KISS milay 16 Kiss Sabzi waLay ko diye 29 KISS school k principal ko DiyeDoodh wala 7 kiss Pe Razi Nahi Hua Usko 12 kiss Dene Paray Malik Makan To KISS Pe Razi Hi Nahi Hua THa USko kiss K Sath Jhappi Bhi Deni Pari Mahina Aram Se Guzar Gaya Dont Worry I LOVE U 2
by tanveer hussain (few years ago!)
Ek Larka Ek Larki
Aha Aha
Adhi Raat Ko
Oho Oho
Jungle Main
Wah Wah
Jhari K Peichay
Ouii
Sab Say Chup K
UFF
DABA DABA K
Aha Aha
Mango Kah Rahey They
Hahahahhah
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardarni: Puttar tujhe Lahore jane mein aik din laga aur wapsi mein 3 din,
Woh bhi new car se?
Sardar: Maa ye car banane wale bhi pagal hein,
Jane ke liye 5 Gear aur aney ke liye sirf aik reverse Gear.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy peeke Ghar aaya aur,
Dad se Bachne ke liye 1 badi Book leke Padne Laga....
Dad:- Peeke aya hai...??
...
...Boy:- No Dad..!!
.
.
.
.
.
Dad:- to Suitcase khol ke kya Bak Bak kar raha hai.....!
by Pak101.com (few years ago!)
1 American, 1 Chinese aur
1 Pakistani Chaand Per Gaye.
Teeno Ne Neechay Dekha To Zameen Per 1 Lambi Line Nazar ayi.
American:
Ye NASA Ki Building hai
Chinese:
Nhi Ye Deewar-E-Cheen He
Pakistani:
Oye Paglo Na Ye Building He Or Na Deewar
Ye To Utility Store K Bahir cheeni & Aata lenay Walon Ki Line He.
by Abdul Sami (few years ago!)
Sardar Dukhi Tha
Kisi Ne Pucha: Kyu Tension Me Ho?
Sardar: Yaar Ek Dost Ko plastic
Surgery K Liye 2 Lakh Diye,
Ab Saale Ko Pehchan Nahi pa raha hu
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy wished to girl before exam: Hey all the best
Girl wished: All the best to you too
But girl scored 80 marks & boy failed
Moral: Only boys wish with true heart.
by Pak101.com (few years ago!)
Hamari Light Tu Ab
Is Taraha Aati Hy
DOst
Jese Shadi k Bad
Beti Bep K Ghar
(‘,’) Acha abbu
<)(\me chaLti
// hon phir aaon gi
agle hafty..;-)
by Pak101.com (few years ago!)