Saab: Par coffee te 10 Rs di aandi a.

Bhikhari: Saab, coffee peen vaste 20 Rs de do.

Saab: Par coffee te 10 Rs di aandi a.

Bhikhari: Naal girlfriend vi a.

Saab: Wah! bhikahri ho ke girlfriend vi bana lai a.

Bhikhari: Nahi saab, girlfriend ne bhikhari bana dita a.

by Pak101.com (few years ago!) / 964 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Petrol Khatam Hone Pe Kya Kare?

Ek Baar Ek Aadmi Gaon Mein Scooter Par Ja Raha Tha Achanak Petrol Khatam Ho Gaya,

Wahan Se Santa Gujar Raha Tha Aadmi Ne Santa Se Puchha.

Aadmi: “Sardar Ji Aas-Paas Koi Petrol Pump Hai Kya? Mere
Scooter Ka Petrol Khatam Ho Gaya Hai”

Santa Dimag Pe Zor Dal Ke Kuch Soch Ke Bola

Santa: “Is Time Kahan Petrol Pump Dhoodta Phirega, Raat Ka Time Hai Pani Daal Ke Leja,
Scootar Ko Kya Pata Chalega Ki Pani Hai Ya Petrol“

by Pak101.com (few years ago!)
Food One-liners

The snack bar next door to an atom smasher was called "The Fission Chips."

On April Fools Day, a mother put a fire cracker under the pancakes. She blew her stack.

A new chef from India was fired a week after starting the job. He keep favoring curry.

A couple of kids tried using pickles for a Ping-Pong game. They had the volley of the Dills.

The four food groups: Fast, Frozen, Instant, and Chocolate.

A friend got some vinegar in his ear, now he suffers from pickled hearing.

Overweight is something that just sort of snacks up on you.

Sign in restaurant window: "Eat now - Pay waiter."

I thought you were trying to get into shape?

I am. The shape I've selected is a triangle.

by Pak101.com (few years ago!)
Budha Budhi Ki Kahani

Budha Budhi Ki Kahani

1 budha aya
7 me 1 budhiya ko laya

Hotel me ja k waiter ko bulaya
Dono ne apna-apna order mangaya

Pehle budhe ne khaya
budhiya ne pankha hilaya

Fir budhiya ne khaya
budhe ne pankha hilaya

Ye dekh k Waiter sharmaya or usne farmaya
Ai Laila Majnu k Maa Baap
Tum dono me itna pyar hai to khana 1 sath Q nhi khaya?

Is par
budhe ne farmaya
Beta tera sawal to nek hai

Par hmare pas Daanto ka set sirf ek hai:-D

by Pak101.com (few years ago!)
Laloo to his P.A

Laloo to his P.A.: Itne khiladi kyun football ko laat maar rahe hai?

P.A.: Goal karne ke liye.

Laloo: Susra, ball toh pahle se hi gol hai aur kitna gol karenge!!

by Pak101.com (few years ago!)
Bhai sahab time kya hua?

Santa: Bhai sahab time kya hua? Man: Sham k 6 baje hain! Santa: Sala, subah se pooch raha hoon, sab alag alag time bata rahe hain.

by Pak101.com (few years ago!)
Aagar apni cousin phasaani ho tu

Aagar apni cousin phasaani ho tu....
jab wo kitchen ma jaye tu peechay se ja k usko
jhapee daaal lo
agar hans paray tu samjho phas gaye or agar gussa
karay tu shor macha do
"baji dar gaye"
"baji dar gaye" :P

by Tanveer Hussain (few years ago!)
3 Din Wo B Naye Car Se

Sardar Ki Maa:
Puttar Tujhay Yahan Se
Lahore Janay Mein 1 Din Laga
Aur Wapas Aanay Mein 3 Din Wo B Naye Car Se

Sardaar :
Maa Ye Car Bananay Wale Bhi
Pagal Hein Janay K Liay 4 Gear
Or Aanay Ke Liay Sirf 1 (Revers) Gear

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar opens a new College

Sardar opens a new College.But Students are confused to take Admission.Coz College name :“Sardar Medical College of Engineering for Commerce & Arts” :):D

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Gahak: (doodh waly sy)

Gahak: (doodh waly sy)
Tumhari gaay kita doodh deti he
Doodh wala: 5 kilo

Gahak: is main say kitna bech letey ho? Doodh wala: yehi koi 12 kilo

by Mohammad Ali (few years ago!)
1 Kg Pakora dena

Santa: 1 Kg Pakora dena
Halwai ne jaise hi tel me garm karke nikala
Santa: Abe kanjoos, Pani me dho ke de raha hai, kuch surf saboon to dal deta

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook