Santa to Banta
Santa to Banta: I and my girlfriend are getting married.
Banta: Oh great, but when is the marriage?
Santa: I am marrying on on 13th Jan and my girlfriend on 20th.
by Pak101.com (few years ago!) / 900 views
Similar Jokes
Sardar Director:
U Should Jump 2 D Swimingpool Frm 100 Ft Height.
Act:
I Don’t Know Swiming.
Sardar Director:
Don’t Wory, Their Is No Water.
by Pak101.com (few years ago!)
Famous Poet Robert Archer kehta hy
Insan apni khoobsurti, kapron or taleem se nahi pehchana jata.
Agr insan kisi cheez se pehchana jata hy to wo hy sirf
Original C.N.I.C
Hamesha apne pas rakho bhai halaat ka kuch pata nahi.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher: Ek Admi K Pass 3 Anday Thy..
Us Ny 2 Anday Kha Liye
1 Anda Q Nahi Khaya??
Pathan: Sir Ek Me Se
"Chooza" Nikal Aya Hoga.. :-D
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: I love u.
Boy: Me too.
Girl: Kitna karte ho.
Boy: Jitna tum mujhe karti ho.
Girl: Kamine, main sochti thi ki tum sachha pyaar karte ho..
by haleema sadia (few years ago!)
Boss: Tumhare Father ka kya naam hai?
Servant: Bijli Deen
Boss: Ye kaisa naam hai?
Servant: Sir, pehle unka naam Chiraag Deen tha, lakin jab se Science ne taraki ki hai unhon ne apna naam Bijli Deen rakh lya ha
by Pak101.com (few years ago!)
Allah Bachaye!
Pagal BV Se.
Or Purane TV Se.
Dubai k Sheikh Se.
Or Nayi k Shave Se.
Orat ki Bewafai Se.
Or Purani Mithai Se.
Haram ki Kamai Se.
Or Bhutto k Jawai Se.
by Razzi (few years ago!)
Agr kbi Spider Man LAHORE Aa Jae,
Tou Subha TV Channelz Pr Sb Se Pehle Kya News Hogi?
.
.
.
.
.
.
Spider Man
MOCHI gate
ßijli Ki Taron
Mein Phas K Halaak ! ! !
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A Sardar was celebrating the birthday of his son after 6 months
People asked: Sardar Ji log tu 1 saal baad birthday manaty hain, owr ap 6 maheny baad..?
.
Sardar: O jee, hamary han semester system hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Teacher:-
"Main Teri Jaan Nikal Dungi"
Iski English Kya Hogi.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Student:- English Ki Aisi Ki Taisi,
Tu Haath To Laga Ke Dikha....:P
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:"Maths vich fail kyu hoya"..
SON:1st day Tchr kendi 5+3=8..
Agle din kendi 6+2=8..
fir kendi 4+4=8
ullu di pathi khud confusd hai menu ki padaeygi..:-
by Pak101.com (few years ago!)