A Sardar Doctor and Pundit loved same girl.
A Sardar Doctor and Pundit loved same girl.
Pundit started giving an apple to the girl everyday.
Sardar Doctor asked: WHY ??
Pundit: An apple a day keeps the doctor away!
by Pak101.com (few years ago!) / 798 views
Similar Jokes
Once Rajni was the guest contestant in KBC.
Amitabh says: Computer ji,
Rajnikantji ko pehla sawaal poochiye.
Computer: main lifeline use karna chahta hu
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Cheel ko English Main kya Kehte hain?
Pathan: Eagle.
Teacher: Agar Cheel Beemar Hojaye to?
Pathan: Illegal.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Close-up se daant saaf karne ka,
Pepsodent se mazboot karne ka,
Babool se fresh rakhne ka,
Agar phir bhi white nahi hue,
Toh bindaas HARPIC use karne ka!!
by Abdul Sami (few years ago!)
Pathan to Angrez:
Yara ham ne aik aesa cheez ejad kia ha jis ki waja se dewar ki dosri tarf dekh sakte hain.
Angrez heran ho kar,
Khan sab wo kon se cheez hai.
Pathan: sorakh
by Abdul Hannan (few years ago!)
ek panche ur raha tha..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................bas urr gya.......
by Mukhtiar Ali (few years ago!)
ramesh: tum mujhe meri shadi me akela mat chodna. suresh: nahi chodunga main tumhe akela musibat mein kaise chod sakta hoon.
by Pak101.com (few years ago!)
Memon : Toothbrush Dena
Mere Brush Ka 1 Baal Toot Gaya Hai
Dukandar : Aik Baal Toota To Naya Q Le Rhe Ho
Memon : Jo Toota Hai Na Wo Akhri Tha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
If Hollywood Movies Were Made In Punjabi.
Names Would’ve Been
Jurassic Park: “Dinosaur Da Raula”
Spiderman: “Jaale Sardara De”
Superman: “Hawayi Jatt”
Terminator: “Lohe Da Jatt, Kadd De Watt”
Charlie’s Angels: “Jattiyan Kamaal Kardiyaan”
Rocky: “Mukka Jatt Da”
Baby’s Day Out: “Sardara Da Kaka, Paave Syaapa“
by Pak101.com (few years ago!)
Dad: Beta Is Bar Exam Main Tujhe 90% Lane Hyn. Kuch bhi kar Ke.
Son: Nahi Dad, Me Tou Is Bar 100% Launga!
Dad: Q Mazaq Kar Raha Hai?
Son: Shruu Kis Ne Kia?
by Pak101.com (few years ago!)
Manager: hamaare bank mein hum aapko binaa
interest ke loan denge.
customer: arey, jab dena hai to thoda haste haste
dona. agar dene mein interest nahi hai, to mat do
by Tanveer Hussain (few years ago!)