A Sardar Doctor and Pundit loved same girl.

A Sardar Doctor and Pundit loved same girl.

Pundit started giving an apple to the girl everyday.

Sardar Doctor asked: WHY ??

Pundit: An apple a day keeps the doctor away!

by Pak101.com (few years ago!) / 798 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Once Rajni was the guest

Once Rajni was the guest contestant in KBC.

Amitabh says: Computer ji,
Rajnikantji ko pehla sawaal poochiye.

Computer: main lifeline use karna chahta hu

by Pak101.com (few years ago!)
pathan & teacher

Teacher: Cheel ko English Main kya Kehte hain?

Pathan: Eagle.

Teacher: Agar Cheel Beemar Hojaye to?

Pathan: Illegal.

by Abdul Hannan (few years ago!)
harpic use karnay ka

Close-up se daant saaf karne ka,
Pepsodent se mazboot karne ka,
Babool se fresh rakhne ka,
Agar phir bhi white nahi hue,
Toh bindaas HARPIC use karne ka!!

by Abdul Sami (few years ago!)
pathan to angrez

Pathan to Angrez:
Yara ham ne aik aesa cheez ejad kia ha jis ki waja se dewar ki dosri tarf dekh sakte hain.
Angrez heran ho kar,
Khan sab wo kon se cheez hai.
Pathan: sorakh

by Abdul Hannan (few years ago!)
panche

ek panche ur raha tha..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................bas urr gya.......

by Mukhtiar Ali (few years ago!)
Ramesh: tum mujhe meri shadi me

ramesh: tum mujhe meri shadi me akela mat chodna. suresh: nahi chodunga main tumhe akela musibat mein kaise chod sakta hoon.

by Pak101.com (few years ago!)
Toothbursh

Memon : Toothbrush Dena
Mere Brush Ka 1 Baal Toot Gaya Hai
Dukandar : Aik Baal Toota To Naya Q Le Rhe Ho
Memon : Jo Toota Hai Na Wo Akhri Tha

by Tanveer Hussain (few years ago!)
If Hollywood Movies Were Made In Punjabi?

If Hollywood Movies Were Made In Punjabi.
Names Would’ve Been
Jurassic Park: “Dinosaur Da Raula”

Spiderman: “Jaale Sardara De”
Superman: “Hawayi Jatt”
Terminator: “Lohe Da Jatt, Kadd De Watt”

Charlie’s Angels: “Jattiyan Kamaal Kardiyaan”
Rocky: “Mukka Jatt Da”
Baby’s Day Out: “Sardara Da Kaka, Paave Syaapa“

by Pak101.com (few years ago!)
Exam

Dad: Beta Is Bar Exam Main Tujhe 90% Lane Hyn. Kuch bhi kar Ke.
Son: Nahi Dad, Me Tou Is Bar 100% Launga!
Dad: Q Mazaq Kar Raha Hai?
Son: Shruu Kis Ne Kia?

by Pak101.com (few years ago!)
Bina interst ke loan

Manager: hamaare bank mein hum aapko binaa
interest ke loan denge.
customer: arey, jab dena hai to thoda haste haste
dona. agar dene mein interest nahi hai, to mat do

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook