Teacher Ne Class Main Kaha

Teacher Ne Class Main Kaha, Sab Bacche Angreji Ki VarnMala Sunao, Santa Ne Khade Hokar Poocha Choti Waali Sunaun Ya Badi waali.

by Pak101.com (few years ago!) / 1203 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Two cockroaches sitting in washroon

Two cockroaches sitting in washroon eating potty.

One said to other: Yaar mujhe potty aa rahe hai.

Other said: Yaar khane ke time pe to aise batain mat kiya karo.

by Pak101.com (few years ago!)
It was sardar’s wedding

It was sardar’s wedding anniversary. His wife asked:
Shell we have tandoori chicken to celebrate?

Sardar:
Why punish the poor chicken for the mistake we have done.

by Pak101.com (few years ago!)
Ek Larki Ghar Se Bhaag

Ek Larki Ghar Se Bhaag
Gayi . . . 3 Din Baad Wapis
Aai

Baap (Ghusse Se): Ab Kya Lene
Aai Ho ? ? ?

Larki: Patli Pin Wala Charger . . .;-):-*;-)

by Pak101.com (few years ago!)
Aik sawal

Bv maikay ja kar shohar ko har roz phone kiun karti hai?






Ta keh shoahar ko yaad rahy k musibat tali nai hai kbi bi wapas aa jae gi.

by Sabir shah (few years ago!)
Pathan in Riksha

1 Pathan & Uski B.V Riksha Me Aakar Bethe, Driver Ne Shesha Set Kia, Pathan Chillaya Bola:
Tum Hamara B.V Ko Dekhta Hay!

Tum Peechay Betho Riksha Hum Chalaiga.

by Pak101.com (few years ago!)
Mera Beta Cricketer Banega

Santa Cricket Khel Kar Aaya, Daddy Ne Puchha.

Daddy: “Kitne Runs Banaye?”

Santa: “Bas Papa, Double Century Hone Mein 199 Runs Baaki Thhe, Ke Mein Out Ho Gaya“

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: why the doors are locked

Sardar: why the doors are locked when the airplane fly.
Pathan: thinks about it for some time and reply,
.
.
.
.
.
.
Because venders should not be enter

by Pak101.com (few years ago!)
Tumne is saal Mehnat se kam kia,

Sheikh 2 worker:Tumne is saal
Mehnat se kam kia,
Islie 5000 ka Bonus
Cheque de raha Hu,
Agar isi Tara kam karo ge to agle sal ispar sign kardunga.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Social Work

Santa: Yar muje Major Rohail ne social work krne Pr bohat mara.

Batna: Social Work?

Santa: Han, me ne qabristan k gate pr Welcome ka board lagaya tha.

by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pathan 2nd Se

Ek Pathan 2nd Se!
Is Ki English Kya Hogi?
“Mujhe Roza Lag Raha Hai”

2nd Pathan!: Khocha Bohot Easy Hai. “The Roza Is Touching To Me”

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook