Baap: Beta shaadi pe susraal wale
Baap: Beta shaadi pe susraal wale
scooter den to car mangna, coomputer de to laptop mangna, shop den to ghar mangna. beta: papa agr Larki dain to uski maa
mangu Ka kya???
by Pak101.com (few years ago!) / 991 views
Similar Jokes
ek Aadmi dusre admi ko peet raha tha Aur khud jor jor se ro raha tha. jab logo ne usse pucha ki tum kyo ro raheho to usne kha- jab mai ise chodunga to ye bhi mujhe ise trah pitega.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek sharabi ne bahut zyada sharab pee le. Jab woh
ghar aaya to uss ne jeb se chabi nikali aur tala ko
kholney laga.
Haath kaapne ke wajha se chabi kabhi idhar hat
jati kabhi udhar hat jati, ek admi pass se guzra toh
sharabi ne usey bataya ki tala nahi khul rahi hai.
Uss shaks ne sharabi ke pass ja kar kaha, “lao chabi
tala main khol deta hoon”
Aur phir sharabee ne kaha, “Tala toh main hi
kholonga bas tum makan ko pakar ke rakhna”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Father: what do can you do for my daughter
Father: You are ignored
Boy: Y?
Father: I need someone who live for my daughter not who die and leave her alone
MORAL: Ziyada sahnpatti bi thek nhi hoti hai
by Pak101.com (few years ago!)
1999 Kids : I want my bed near Window
to see the moon&stars.
.
.
.
.
.
.
2013 Kids : I want my bed near the
mobile charging slot..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl:me kaisi lag rhi hun ajj
abi beauty parlour se aaye hun
boy:to beauty parlour band tha kia?
by Sabir shah (few years ago!)
Srdar apni bv k 7 ja rha tha
To
1 lrka ne ankh mari
srdar
tuje shrm ni ati mje ankh marte ho
Lrka
Mene tuje ni teri bv ko mari
Srdar
Sory yr mene tuje glt smja.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
"High Class Insult"
Boy 2 Girl :- Apne Baal to dekho jaise Ghass Ugi Ho
Girl :- Isliye itni der se soch rahi hu ke mere pass Gadhe kyo Khade hai
by Pak101.com (few years ago!)
Rishta discussion now a days:
Larkay Walay: larki ne kya kiya hua hai??
Larki Walay: jee Masha Allah candy crush
kay 110th stage per hai :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa circket kheal kar aya.
Banta :kitne runs bane the?
Santa:century hone me sirf 99 runs baqi the aur me out ho gia.
Banta:shit yar so close
by Sabir shah (few years ago!)
student[shoking]: miss jaldi police ko phone kro jaldi
miss[shoked]: par kyon kya hua????
student: vo meri pencil kho gai hai report likhwani hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)