Yaar main aisa kya karu
1st Boy:
Yaar main aisa kya karu k Teri Shaadi k baad me Teri Biwi ko Film Dikhane le jau aur Tujhe Bura b na lge.??
2nd Boy:
Meri Shadi Apni Behen se kra d..
by Pak101.com (few years ago!) / 1001 views
Similar Jokes
Golu: Doctor sahab, yeh dawai saarey shaher mein kahin bhi nhi mili.
.
Doctor: Arey, dawai to mai likhna hi bhool gaya,
yeh toh mera signature hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: There is an earthquake , house is trembling..& u r sleeping?
Sardar: Why do u worry? U too better sleep.
This is not our own house, after all rented house..
by Pak101.com (few years ago!)
Dost ne Mujhe Hospital Jane ka Kaha
Main Hospital Chala Gaya
...
Wahan 2 Drwazay The
1 Par “Khas bemari” aur 1 par “Mamoli Bemari” Likha tha
Mujhe Mamoli Bemari thi is Liye Main Mamoli Bemari Wale Room main Chala Gaya
Wahan Bhi 2 Darwaze the 1 Par “Khaas Aadmi” aur 1 par Aam Aadmi likha tha
Main Gharib Aadmi Tha is liye Aam Aadmi Wale Door se Andar Chala Gaya
Andar Gaya to !dekha ke Main Hospital se Bahar Tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
teacher ne bachhe ki copy par note likha kripya bachhe ko nahalakar bheja kare.
bachhe ki mom ne note padne ke bad likha kar bheja bachhe ko padaya kare sungha na kare
by Pak101.com (few years ago!)
aaik pathan darwaza khol k naha raha tha
kisi ne poocha LaLa aisa kion karte ho ?
Pathan : yara ham ko shak he khamein darwaze ke neechey se koi dekhta he…….
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Dr: Apka weight kitna hai?
Patient: Chashme ke sath 75 kgs.
Dr: Aur bina chashme ke?
Patient: Woh bina chasme ke toh mujhe dikhta hi nahi,,
by haleema sadia (few years ago!)
Judge: You have been sentenced to death, however you can choose the way you want to die.
Accused: I want to die of old age, your honor
by Pak101.com (few years ago!)
A teacher asked her students to use the word "beans" in a sentence. "My father grows beans," said one girl. "My mother cooks beans," said a boy. A third student spoke up, "We are all human beans."
by Pak101.com (few years ago!)
DAD: if you paas in the Exam , I will give u 1 cycle
SON: If I fail?
DAD: I will give u 10 cycles.
SON: why?
DAD: puttar , Fir Tu dukaan hi kholni ae!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Hair Transplant Karne Wali Compny Ne Add Banaya.
.
.
.
.
Sheher Se Ayen Ya Pind Se.
.
.
.
.
.
Humen Humdardi Hy Sirf Apki
Tind Se;-)
by Pak101.com (few years ago!)