Boy: Mere sath chalogi

Boy: Mere sath chalogi
Girl: Kidhar

B:Aap jidhar bole udhar

... G: Thik h,shopping chalte he

B: Kasam se "DIDI" apse mazak karna bhi Gunha hai

by Pak101.com (few years ago!) / 1019 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

purchase a Cycle

Bank manager ask the pathan in interview

Manager" what is Cyclone?

Pathan: It is the loan given by the bank to purchase a Cycle.

by Abdul Hannan (few years ago!)
BALLE BALLE!

Sardar was getting interviewed for a job.
Interviewer said Tell me opposite of Good
sardar: Bad
interviewer: Come

sardar: Go
interviewer: Ugly

Sardar: Pichli
interviewer: Shutup!

Sardar: Keep talking
interviewer: Get out!

Sardar: Come in
interviewer: Oh God!

Sardar: Oh devil
interviewer: U R rejected!

Sardar: I m selected
BALLE BALLE!!

by Pak101.com (few years ago!)
Love you baji

Pathan Ek larki say “I love you”
Larki: “tammeez say batt karo”
Pathan:
“bismilah hir rheman nir rhaem,
With due respect I beg to state that I love you” baji.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Why did the Grammer teacher slap

Why did the Grammer teacher slap Santa’s Son?
B’coz he asked: Why is BRA Singular, when it covers 2 items n PANTIES Plural when it Covers one item?

by Pak101.com (few years ago!)
Bv ko theak karne ka tareeqa

Bv ko 2 min me theak karne ka tareeqa

.
.
.
.
.
.
Agr ap k pas koi hai tu batao warna aik parcham k sae tale hum aik hain hum aik hain

by Sabir shah (few years ago!)
Santa Ki Modern

Santa Ki Modern Sali Ne Usko Office Jate Waqt Kaha

Sali: “See You In The Evening”

Santa Gusse Mein: “Main Bhi Tujhe Dekh Lunga Saali, English Mein Dhamki Kisko Deti Hai“

by Pak101.com (few years ago!)
Facebook Kitni Popular Ho Rahi Hai,

Facebook Kitni Popular Ho Rahi Hai, Is Cheez Ka
Andaza Is Choti Si Bat Se Pata Chalta Hai.
Ek Bar Ek Person Ne Apne Facebook Ke Status Par
Likha.
“I Am Gonna Sleep Shirtless At Night…!”
After Sometime, 17 Mosquitoes Like His Status.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Caller Tone

Man 2 pathan: Khan ji kal mainy apko phone kia par aap ny uthaya nahi?

Pathan:
Kyun uthata..,
Ye jo meiny 5 Rupye dekar GAANAA Lgwaya hai wo tera BAAP sunega

by Hina Ali (few years ago!)
1 sardar rail ki patri per so gaya .

1 sardar rail ki patri per so gaya .
1 aadmi ne kaha kya kar rahe ho? Train aayegi to mar jaoge!

Sardar: Mere uper se hawai jahaaz guzar gaya to kuch nahi hua, train kya cheez hai?

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Load shedding

The most rommantic country of the world..? guess! O yes!!! pakistan u know why? har raat candle light dinner… =P Thanks to wapda for Load Shedding

by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook