Boy: Mere sath chalogi
Boy: Mere sath chalogi
Girl: Kidhar
B:Aap jidhar bole udhar
... G: Thik h,shopping chalte he
B: Kasam se "DIDI" apse mazak karna bhi Gunha hai
by Pak101.com (few years ago!) / 1019 views
Similar Jokes
Bank manager ask the pathan in interview
Manager" what is Cyclone?
Pathan: It is the loan given by the bank to purchase a Cycle.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar was getting interviewed for a job.
Interviewer said Tell me opposite of Good
sardar: Bad
interviewer: Come
sardar: Go
interviewer: Ugly
Sardar: Pichli
interviewer: Shutup!
Sardar: Keep talking
interviewer: Get out!
Sardar: Come in
interviewer: Oh God!
Sardar: Oh devil
interviewer: U R rejected!
Sardar: I m selected
BALLE BALLE!!
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ek larki say “I love you”
Larki: “tammeez say batt karo”
Pathan:
“bismilah hir rheman nir rhaem,
With due respect I beg to state that I love you” baji.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Why did the Grammer teacher slap Santa’s Son?
B’coz he asked: Why is BRA Singular, when it covers 2 items n PANTIES Plural when it Covers one item?
by Pak101.com (few years ago!)
Bv ko 2 min me theak karne ka tareeqa
.
.
.
.
.
.
Agr ap k pas koi hai tu batao warna aik parcham k sae tale hum aik hain hum aik hain
by Sabir shah (few years ago!)
Santa Ki Modern Sali Ne Usko Office Jate Waqt Kaha
Sali: “See You In The Evening”
Santa Gusse Mein: “Main Bhi Tujhe Dekh Lunga Saali, English Mein Dhamki Kisko Deti Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Facebook Kitni Popular Ho Rahi Hai, Is Cheez Ka
Andaza Is Choti Si Bat Se Pata Chalta Hai.
Ek Bar Ek Person Ne Apne Facebook Ke Status Par
Likha.
“I Am Gonna Sleep Shirtless At Night…!”
After Sometime, 17 Mosquitoes Like His Status.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Man 2 pathan: Khan ji kal mainy apko phone kia par aap ny uthaya nahi?
Pathan:
Kyun uthata..,
Ye jo meiny 5 Rupye dekar GAANAA Lgwaya hai wo tera BAAP sunega
by Hina Ali (few years ago!)
1 sardar rail ki patri per so gaya .
1 aadmi ne kaha kya kar rahe ho? Train aayegi to mar jaoge!
Sardar: Mere uper se hawai jahaaz guzar gaya to kuch nahi hua, train kya cheez hai?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
The most rommantic country of the world..? guess! O yes!!! pakistan u know why? har raat candle light dinner… =P Thanks to wapda for Load Shedding
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)