Boy: Mere sath chalogi

Boy: Mere sath chalogi
Girl: Kidhar

B:Aap jidhar bole udhar

... G: Thik h,shopping chalte he

B: Kasam se "DIDI" apse mazak karna bhi Gunha hai

by Pak101.com (few years ago!) / 1018 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Beemar Makhi

1 Makhi Ki Halat Bohat Kharab Thi Wo Doctor K Pas Gai…

Doctor:Kiya Howa ?

Makhi: Bas Chae Mein Gir Gai Thi
1 “*MEMON” Ne Choos Choos K Bura Haal Kar Diya

by Pak101.com (few years ago!)
Muje E-Mail bnana hy. Santa

Santa: Muje E-Mail bnana hy.
Santa
Santag
Santa123
Santaabc
Koe b nhe mil rha.

Major Rohail: Tum "AKALMAND SANTA" try kro 100% mil jye ga.

by Pak101.com (few years ago!)
Jab Mangni k Bad

Jab Mangni k Bad
lambe Arsay TakShadi Nahi ki Jati
To Faida kis Ko hota Hai??”
Larky Ko..?
“NO.!
Larki ko..!
” NO.!
.
.
.
.
“Easy Load wale ko.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Plz mujhy 1 mis call

Plz mujhy 1 mis call do yahan light nhi hai

or mujhy mere cell mil nhi raha
.

.

.

Send it 2 ur frndz n check how intelligent dey r?

by Mazhar Khan (few years ago!)
Madam: Agr Koi School Ke Samne

Madam: Agr Koi School Ke Samne Bomb Rakh Deta Hai To Kya Karoge?
Student: 1-2 min Dekhenge

Agr Koi Le Jata Hai To Theek Hai,
Warna Staff Room Main Rakh Denge!

by Pak101.com (few years ago!)
santa was playing Chess with his Dog!

santa was playing Chess with his Dog!

Friend: Aray wahhh! tera kutta to buhat intelligent hai....

santa: kiya khaak intelligent hai,

5 me sey 3 to mai jeeta hun...

by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Kya kar rahe ho?

Wife: Kya kar rahe ho?
Man: Makkhiya maar rha hu.
Wife: Kitni mari?
Man: 3 male aur 2 female.
Wife: Kaise malum?
Man: Kyonki 3 daru ki botal se chipki thi or 2 phone se...

by Pak101.com (few years ago!)
Officer: Dekho, humme aisa

Officer: Dekho, humme aisa chaukidaar chahiye jo sehatmand ho, chust, chalak aur chaukanna ho, jarurat parne par jisse hum daat bhi saake…

Yadi tumhare andar yeh saare guun shamil hai to tumhe yeh naukri mil sakti hai.

Umeedwaar : Saheb yeh saare gun meri biwi mein hai, usse bulau?

by Pak101.com (few years ago!)
Aesa hota to

teacher;Agar sache dil se Rab' se dua ki jae to woh zaror pori hoti hai...!
Studendt'Rehne de Miss.....Agar aesa hota to aap meri Bewi hotien....!

by Waheed Goraya (few years ago!)
Sadma Bhi Soch Samajh Kar Lo

Building Ki 50vi Manjil Pe Lakdi Ka Kaam Chal Raha Tha

Ek Aadmi Bhaaga Bhaaga Aya Aur Chilla Ke Bola

Santa Tera Beta Accident Mein Mar Gaya

Ye Sunte Hi Santa Ne 50vi Manjil Se Jump Maar Di
35 Manjil Pe Jake Use Ehsas Hua: “Arey, Mera To Koi Beta Hi Nahi Hai”

20 Manjil Tak Pahunchte Pahunchte Use Khayal Aaya: “Meri To Abhi Shaadi Hi Nahi Hui”

Teesri Manjil Tak Pahunch Ke Uske Muh Se Nikla: “Shit, Main To Banta Hoon“

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook