A Chini was in hospital.
A Chini was in hospital.
SANTA went to meet him.
Chini said "CHING CHONG, MOU.CHU CHA" & died.
SANTA went china 2 know the meaning,
that was:-
KUTTE OXYGN Ke PIPE SE PAIR Utha.
by Pak101.com (few years ago!) / 921 views
Similar Jokes
Waiter: Khan sahb, 10 Rs tip to meri insult hy..
Khan: To phir..?
Waiter: 20 Rs to hon..
Khan: Main tumhari double insult nhi kr skta..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Father- Tumhari mummy ne mera dil tod diya islye mai sharab pi rahaa hu
Son(K.G.)- MUMMY ne mera scale v tod diya
mere liye v ek GLASS lagao papa
by Raju (few years ago!)
Santa to banta: Yaar koi aisa gift bataa jo seedha teri bhabi ke dil per lage...
Ruk sochne de
.
Banta: Goli mar de [?]
by Pak101.com (few years ago!)
Fakeer: 1 Rupia dede Baba
Aadmi:
Sharam Nai Ati itnay hattay kattay khubsurat nojawan ho k bheek mangtay ho
fakeer:Acha pher apni behan ka rishta day de.
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Din Aik Pathan Ki Apne Baap Se Larai Hogaye Usne Baap Ki Photo
Qabristan Mai Aik Tree Per Lga Di
Aur Uske Neche Likh Dia
Coming Soon
by Pak101.com (few years ago!)
Ek aadmi ne ek gawar naukar rakh liya aur usse samjhaya ki kissi ke naam lene se pahle JEE laga diya kare.
Thori der baad naukar bhagta hua aya aur bola…
“sahebji sahebji kutteji ne murgiji ko pakar liya hai.
by Pak101.com (few years ago!)
1.Chunti Hathi K OOpr Beth Kr Ja Rhi tHi
Rasty Me Kacha Pull aaGya
Usko Dekh K Chunti Boli..
.
.
.
.
.
.
.
Janu Cross Kr lo Gy Ya Utron;)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Wife: Pori Dunya Men Chirag Le Kar B Dhundo Ge To Mere Jesi Biwi Nai Milegi..
Husband: Tumhe Kis Ne Kaha K Dusri Bar B Tumhare Jesi He Dhundunga?
by Pak101.com (few years ago!)
Maths teacher: If you have 12 chocolates and you give 5 to Priya, 3 to Sonia & 2 to Neha then what will u get????
Student: 3 New Girlfriends Mam
by Pak101.com (few years ago!)
Mom: Kahan Gaye the Tum ??
Child: .........
Mom: Bolo Kahan gaye the?? =/
Child: .........
Mom: Bologe ya Main Bataun ?? =@
Child: .........
Mom SLAPS !!! =(
Child *Crying*
Mom: Chalo Batao Ab ??!!
Child: Oh mummy main........... .
Mom: Chuppp.. Mere Aagey
Zubaan matt Chalao..
by Pak101.com (few years ago!)