Dimag ghuma dene wala
Dimag ghuma dene wala
question:-
.
.
.
... Income Tax aur Callertune me kya
similarity hai..???
.
.
.
.
.
.
Dono ka paisa hum bharte hai,
Maza koi aur leta hai.! :D:-P
by Pak101.com (few years ago!) / 1073 views
Similar Jokes
Seedha saada teacher bachchon se : batao bachcho 2 aur 2 kitne hote hain.
Ek bachcha : ji 3
Teacher : chalo lagbhag theek hi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Yaar Maine Apni Girlfriend ko SMS Kiya K Main Raat ko Aaunga.
Aur Main Raat Ko Gaya To,
Wo Kisi Aur k Sath Thi.
Banta: Tu Dil Chhota Mat Kar Yaar!
Ho Sakta Hai K Msg He Na Mila Ho.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Agr Moka Mila To Tum Mujhse Shaadi Karo Gi?
Girl: Agr Moka Mil Gaya To Shaadi Karne Ki Kya Zarurat Hai?
O teri kher Bachii HBO Dekhti Hai !!!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa Apni Patni Ko Bata Raha Tha.
Santa: “Aaj Kisi Ne Mere Baap Ko Gali Di”
Santa Ki Biwi Preeto: “Accha, Fir?”
Santa Khush Hote Hue: “Par Mene Bhi Kasar Puri Kar Di Uske Baap Ko Gali Deke”
Preeto: “Lekin Vo Thha Kon?”
Santa: “Apna Beta, Pappu“
by Pak101.com (few years ago!)
Life main
=Pais
=Pyar
=Dost
=Izzat
Sab aate Jate rehte Hain.
Par
Tootay Huwe Daant Kabhi Wapas
nahi aate.
Is liye iZzat say sms Karte raha
karo.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Love Mariage ka Matlb Apni Girlfrnd Ko Wife Bnana
Arange Marriage Ka Matlb
SoChO
.
.
KiSi Or Ki Girlfrnd ko Wife Bnana.!
(Rishta Wohi. Soch Nayi)
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Which was the first silent film in URDU?
Student: If the film was silent, how could you know
it was URDU?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Frustrated Student Letter 2 Da Principal
Salam Saaley,
Yeh Bata Kaun Haramkhor Paper Set Karta Hai?...
Kameno,
Studentx Ki Jaan Nikal Jati Hai.
Uper Sey Paper Checking Aisi Hoti Hai Jaisey Maa Ki Maut Ka Badla Ley Rahay Ho.
Aisa Sylabus Banatay Ho Jaisay Tmhara Yahan Sab Topperx Hain.
Tera Baap B Paper Mein Pass Na Ho.
Tu Bahir Mil Kahein Saaley....
Bataunga Tjhey.
Urx Faithfuly,
Pagal Hun K Naam Likhon?
by Mazhar Khan (few years ago!)
Wo konsa 1 mazak he Jo salo pehle b studnts karte the,
aaj b karte hai or qayamat tak karte rahenge
?
?
Bahut masti ho gayi yar
ab Kal Se Seriously Padai karnge
by Pak101.com (few years ago!)
Admi: Tum Bahaduri Wala Konsa Kaam Kar Sakte Ho?
Pathan: Mein Saanp Ke Saath Khel Sakta Hoon...
Admi: Woh Kaise??
Pathan: Hamare Mobile Mein Snake Wala Game Jo Hai
by Pak101.com (few years ago!)