Sabse maasum dhamki
Sabse maasum dhamki : Jab chor chori
karke ghar se bhaag raha tha,
tab bachcha jaag gaya aur bola,
“Mera school bag bhi le ja KAMINE warna” mummy ko jaga dunga.”
by Pak101.com (few years ago!) / 877 views
Similar Jokes
1 Makrani Bohat Dair
Se 1 Haseen Larki Ko Ghoor Raha Tha
Larki:Kya Dekh Rahe Ho
Makrani:
Hum Soch Raha Tha Ke Agar Tum Hamara Maa Hota To
Hum Bhi Khoobsurat Hota
by Pak101.com (few years ago!)
How woman calls their husband in first 6 years
Yr 1. Janu
Yr 2. O Ge
Yr 3. Sunte ho?
Yr 4. O bunty k pappa
Yr 5.. Kahan mar gaye?
Yr 6. Tum aate ho k main aaon?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa Ne Ek Naya Kamaal Kiya…
Wo BANK me jaaker so gaya
Puchho kyun?
Kyunki….
Usne board par Bank ka advertisement padha.. ki
“Yaha SONE Par LOAN Milta Hai”
Innocent Sant
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Facebook pe kisi ladki se chat
karne se
accha...
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. .
,
.
.
.
. .
,
.
.
Kisi Kutte ko patthar maaro...
Atleast dhang se
reply to karta hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Police: Tumhe kal subah 5 baje phansi di jayegi.
Sardar: Ha Ha Ha Ha!
Police: Kyon hasn rahe ho?
Sardar: Main to uthta hi subha 9 baje hun.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Shehri Bacha: Papa Aaj BohaT Garmi Hy
Papa:Hum Aaj Hi A/C Lagwa Ly Gay
Paindu Bacha: Abba Aj Bari Garmi Ay
Abba: Ja Kanjra Tind Karwa K Aa Tenu Hosh Aaway
by Pak101.com (few years ago!)
Munna: Bolay to apun ko tera operation dobara karna paray ga.
Patient: Kyun???
Munna: Kyun k apun kay rubber k gloves teray andar hi reh gaye hain.
Patient: Agar yeh baat hai to mujhay jaanay do. Mien tumharay gloves ki payment kar doon ga.
by Pak101.com (few years ago!)
Pagal hone ka tareeqa.
.
.
.
.
.
.
.
.
O me sadqe jaon kitna showaq hai pagal hone ka pehly kun c kami hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Pthan: proposed a girl,
Girl:Lekin may tum se umar may 1 saal bari hun.
Pathan:Baji fikar kyun karti ho”Ham tum se agle saal shaadi karega.”!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa:Y do u prefer prepaid connection over postpaid?
Banta:Prepaid me bahut fayda hai,
isme call k baad bill badhne ki bajaye kam hota hai
by Pak101.com (few years ago!)