Sethani: kyun maharani ji aaj
Sethani: kyun maharani ji aaj aane mein itni der kyun laga di?
Nokrani: Sethani ji mein sidiyon se gir gayi thi
Sethani: To kaya uthne mein itni der lagti hai
by Pak101.com (few years ago!) / 1163 views
Similar Jokes
Shadi Main Ladki Ko Itna Kyon Sajaya Jata Hai?
Any Guess?
.
.
.
.
OK
I'll Tell You...
"MAAL" Jaisa Bhi Ho.
Packing Achi Honi Chahiye. :
by Pak101.com (few years ago!)
Ali ke 4 baache hue, naam rakhe Yusuf Ali, Altaf Ali, Irfan Ali, Asif Ali,
Fir 5va or 6va bacha hua to Ali ke begum ne naam rakhe – Bas-Kar Ali, Raham-Ali
by Pak101.com (few years ago!)
Life of a college student:
Wallet hai, paise nahi
Lecture hai, attendance nahi
Mobile hai, balance nahi
Friends hai boyfriend ya girlfriend nahi
Exam hai, tension nahi
Padhna hai, mood nahi.
by Abdul Sami (few years ago!)
BOY: Bada mushkil hai TEACHER se pyar karna..
Friend: Kyon??
BOY: Loveletter bheja tha... 7 mistakes nikal di..
by Pak101.com (few years ago!)
Aaya Tha Imtehan Me Mazmoon Husn Par…
Parchay Me Sab Ny Chehra mera Bana Diya…
/(‘,’) uffff… )(> ye class
by Mazhar Khan (few years ago!)
A man's car stalled on a country road one morning.
When the man got out to fix it, a cow came along and stopped beside him.
"Your trouble is probably in the carburetor," said the cow.
Startled, the man jumped back and ran down the road until he met a farmer.
The amazed man told the farmer his story.
"Was it a large red cow with a brown spot over the right eye?" asked the farmer.
"Yes, yes," the man replied.
"Oh! I wouldn't listen to Bessie," said the farmer. "She doesn't know a thing about cars."
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband:Meri Ami aa rhi hen kuch bana lo
BV ne MU bana liya:-/
Next Time..
BV:Meri ammi ayi hui hain aap please bahir sy kuch lay ayen
husbnd gayaa or
Raksha ly aya..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 bacha road pe kuttay ko le ja rha tha
1 Police wala hanste hue
Beta apne bhai ko kahan le ja rhe ho?
Bacha
Police me bharti krwane.
by Pak101.com (few years ago!)
MODERN BEIZZATI…
Boy: I luv u
Girl: Apni shakal dekhi hai kya?
Boy: Dekhi hai tabhi to tere paas aaya warna Katrina Kaif ke paas na jata!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Tcher 2 Stdt-Beta Ans sheet pr sabse phle kya likhna chahiye?
St-IS SHEET PAR LIKHE GYE ANS KALPNIK H JINKA KISI B BOOK SE KOI SMBANDH Nhi H or
Yadi koi sambandh hai to wo co-incidence hoga..
by Pak101.com (few years ago!)