Ek kunwein mein kutta gir gaya
Ek kunwein mein kutta gir gaya
Kuch log kunwe ko pak karne k liye Molvi k pas gaye
Molvi ny kaha k 200 baalti pani nikalo pak ho jaiega,
Magr kuch din bad pani se smell aane lagi log dusre molvi k pas gaye usne 400 baalti nikalne ko kaha
Magr same result
Phir log teesre Molvi k pass gaye usne kaha pehle kutta to nikalo Jahilo!
Moral:
Dear Pakistaniyo humein B pehle "KUTTA" nikalna hoga! Phir pakistan say pani niklay ga...
Smjh to gaye ho gy ap
by Pak101.com (few years ago!) / 1419 views
Similar Jokes
Admi:
Tumhari shadi kis se huwa?
Santa:
Hamara 1 aurat se shadi hua huwa
...
Admi:
Bewakuf kabhi kisi mard se bhi shadi hoti hai?
Santa:
Han hamara Behan ka huwa hai
by Pak101.com (few years ago!)
It's million dollar saying that jo hase unke ghar
base
But the million dollar Question is Ghar basane ke
bad kitne Hase
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Looteron Ne Ek Lady Ke Zewar Loot Liye Log Bole:
“Shukar Karo Bhabi Ki Izzat Nhi Looti.”
Bhabi Ne Ye Suna Aur Chilla Ke Boli.
Babhi: “Kameeno Izzat Bech-Bech Kar Hi To Zewar Liye Thhe.“
by Pak101.com (few years ago!)
Current se Bhi Bara Jhatka,
Insaan Ko Tab Lagta Hai,
Jab Usay Pata Chalay,
K Wo
Baghair Package k
"Mobile Data Net"
Use Ker Raha hai...;-p:0
by lescol (few years ago!)
A New poster outside the bank for the year 2015…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Petrol Loans available here
CNG & LPG is also available
by Pak101.com (few years ago!)
India Mai Ek Ajeeb-o-Gareeb SMS Hai
Bolta B Hai
Chalta B Hai
Khata B Hai
Monchen Hain Us Ki
Pagri Pehnta Hai
Naam Hai Uska…
S=Sardar
M=ManMohan
S=Singh
by Pak101.com (few years ago!)
For job intrview Question.
British to Sardar: “where is abu dabi?”
Sardar:
“jis qubrastan ty Ami Dabi,
Ody naal e zara para kr k Abu dabi”.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Pathan Dozkh Se Nikla
Chupke Se Janat Me Gia
Farishtay Ne Bohat Mara
Pathan:
Oh Bhai Main Janati Ho
Main Dozakh May Gul Khan
Se Naswar Lene Gya Tha.
by Mohammad Ali (few years ago!)
1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia jaaye?
2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki banda soo hi jaye
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa ke lips jale hue the
Banta: Kaise jale
Santa: Wife ko railway steation drop krne gaya tha.
Banta: To?
Santa: Khushi ke mare.
Train ke engine ko choom liya :*
by Asim Raza (few years ago!)