kid: dad agr apko pata chalay

kid: dad agr apko pata chalay k mai 1st aya hoon tou apko kaisa lagay ga???

dad: mai khushi say pagal ho jaoun
.
.
.
kid : bas isi waja say mai fail ho gya :

by Pak101.com (few years ago!) / 948 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pthan ne galti se ksi ko

Pthan ne galti se ksi ko 100 ka balance bej dia.

Phr call ki

O yara hmara 100 rupy wapis kro

Pnjabi: hmare pas to 80 aya hai

Pthan: ruko ruko yara hum 20 or bhjta hai.

by Pak101.com (few years ago!)
A Sardarji goes to a hotel

A Sardarji goes to a hotel and eats heartily. After eating he goes to wash his hands but starts washing the basin instead.

The manager comes running and asks him, "Prahji, aap kya kar raheho?" To this the man replies, "Oye, tumne hi to idhar board lagaya hai, "Wash Basin".

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik Sardar kay han

Aik Sardar kay han 20 saal bad bacha hua Wo udas ho gaya.

Dost : Yaar udas kion ho?

Sardar : 20 sal baad bacha huwa wo bhi itna sa.

by Pak101.com (few years ago!)
Tumhe kal subah 5 baje

Tumhe kal subah 5 baje phansi di jayegi. Sardar: Ha Ha Ha Ha!

Police: Kyon hasn rahe ho? Sardar: Main to uthta hi subha 9 baje hun.

by Pak101.com (few years ago!)
Ek pathan Cycle chalate

Ek pathan Cycle chalate aur gungunate howe kahin ja raha tha rastae mein ek aurat se takra betha.

Aurat chilla kar boli, “Break nahi maar sakte they kya ???”

Pathan herat se… “Pora cycle mar deya abhi break mar kar kia faida.”

by Mohammad Ali (few years ago!)
Yar tu kisi k ghar afsos k liye

Santa: yar tu kisi k ghar afsos k liye gaya tha, itni jaldi kaise agaya?

banta: abe yaar 1 ghante baitha raha,
majaal hai jo kisi ne hans k baat ki ho.

by Pak101.com (few years ago!)
Main Love Officer Hu…

Hands Up .
Main Love Officer Hu…
You’r Under Arrest…
Kio K Jitny Pyaray Ap Ho,
Itna Pyara Hona Qanoonan Juram Ha.
Is Liye Ap Ko Meray Dil Main Umar Qaid Ki Saza Di Jati Ha…
Pata Nhi Aesay Messages Loug Mujhay Hi Kio Send Kartay Hain.
Aisi Kia Baat Ha Mujh Main?
I’m So Sweet Na?…
(‘.’)>(‘.’)
<)( /)(>
. /\ /\ Ammi Meri Nazar Tou Utar Dain…

by Mazhar Khan (few years ago!)
Apke 3 daant kese tut Gye

Dr-Apke 3 daant kese tut Gye.
GOLU:-BV ne kadak halwa banaya tha,Wo khaya

Dr:-To halwa khane se mana kar dete

GOLU- fir to 32 ke 32 tut jate

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar


1 sardar ne nayyi chaddi li
Gawon mai sab ko dhoti uta kar kaha mairi nayyi chaddi dekh len
.
Ghar aya tu dekha chaddi almari mai pari thi.

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Shadi ke shuru me jab main

Wife: “Shadi ke shuru me jab main khana paka ke lati thi aap zyada mujhe khilate or khud kum khaty the, Par ab aisa kyo nhi hai” Husband: “kyo ki ab tumhe khana pakana aa gaya hai”

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook