Ek Bar Gandhi Ji

Ek Bar Gandhi Ji Gym Gaye, Vaha Unko Rajinikant Mila Aur Unse Bola.

Rajinikant: “ Wah Re Bapu, KyaBody Hai! ”

Bus Tabse, Unhone Shirt Pehenna Chod Diya..!!

by Pak101.com (few years ago!) / 1111 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Police arrested a drunkard asked

Police arrested a drunkard asked: Where r u going?

Man: I'm going 2 a lecture on ill effects of drinking.

Cop: Who'll lecture at midnight?
Man: My wife...

by Pak101.com (few years ago!)
Gaps between fingers

Do yo know why There is Gaps between Fingers?
No? Bcoz!
Someone will come in your Life,
will Hold your hand & slowly say:
"Le Pakar! GOLD LEAF ka Sutta laga!"

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Masti Bhari Andaz

Height of Over Smartness! College Boy Ne Larki se Poocha: Tumhara Naam Kya Hai? Girl: Mujhe Sab

Behan Kehte Hain. . . . Boy: Aur Mujhe Sab Behnoi Kehte Hain.

by Pak101.com (few years ago!)
Arithmatic

If I had five coconuts and I gave you three, how
many would I have left ? I don't know.
Why not ? In our school we do all our arithmetic in
apples and oranges

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Doctor: Motape Ka Sirf Aik He Illaj Ha

Doctor: Motape Ka Sirf Aik He Illaj Ha K
Tum Sirf Aik He Roti Khaya Karo
Patient: Doctor Sahib Ye Aik Riti
Khane Se Phle Khani Ha Yaa Bad Mein.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Impossible Is Not In My Dictionary

Naman: Tujhe pata hai “impossible” word meri dictionary mein nahi hai…

Chaman: Arey yaar, ab bataake kya faayda….tujhe dictionary lete samay check karlenaa thaa na…

by Pak101.com (few years ago!)
Leader of Ducks?

Who is the Leader of Ducks?

Ans. Frog

Why?

Because Frog is MAINDUCK.

by Pak101.com (few years ago!)
Railway station

Railway station

Railway station par bethe aik mosafar ne railway ke afsor se kaha

agar tamam garian late hain to is bare se time table ka kya faida jo aap ne latkaya hoa hay?”

police officer pehle hi guse main tha or bola.

“agar tamam garian waqt par ane lagi to phir kaho ge is bare se waiting room ka kya faida.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Fancy Dress Competion Me BANDAR

Santa:Jab Me School Padta Tha Tab
Fancy Dress Competion Me BANDAR Ban K Gaya Tha
2nd Prize Mila Tha

Banta: Abe Tu Aise Gaya Hota To 1st Milta

by Pak101.com (few years ago!)
Batao aisa kiya karen k

Teacher: Batao aisa kiya karen k Saanp bhi marr jaye aur Laathi bhi na tutay ??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pathan : watty maaroo watty :-p

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook