Black baby
Ek gora aadmi tha. Jab uska ladka paida hua toh woh kala tha.
Tabhi woh apni patni ke paas jata hai aur poochta hai, “Yaar main bhi gora tha tum bhi gori thi to bachcha kaise kala paida ho gaya”
Aur phir uski biwi ne jawab diya, “Darling main bhi hot tum bhi hot sayad bachcha jal gaya hoga.”
by Pak101.com (few years ago!) / 1008 views
Similar Jokes
Life ko kaun zyada achga bana sakte hai GirlFriend
or wife? ? ? ? ? ?
Dono hi! Bas kisi dusre ki hone chiaye.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
2 Friends after Giving d Exam
1st: Oye paper konsa tha?
2nd: Maths
1st: Mtlb Tu paper kar k Aaya hai?
2nd: Nhi Yar sath wali Bachi k hath me Calculator Dekha tha.
by Pak101.com (few years ago!)
QATIL:Koshish Krna k Umr qaid Ho,Phansi Na Ho
SARDAR WAKIL:Tm Fikr Na Kro
AFTER ADALAt
QATIL:Kia hua?
WAKIL:Bht Mshkl Se Umr qaid Hoi,Adalt Toh Riha Kr Rahi Thi
by hearthackervsgirls (few years ago!)
ek jin sharab penay insan ki shakal ma gaya 12
glass py gya.
sardr:tenu chaddi nahi ?
Jin:maa jin hoon
sardar:lay chadd gayi Kanjar nuu :)P
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ustad: Agr me tmhary walid ko Rs. 5000 dun,un ko 2000 ki zarurat ho to ktne wapas mil jaenge?
Student: 1 b nhi
Ustd : wo Hisab nhi janty?
Student: ap mre baap ko nhi jannty
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pathan: Wo jo table pe admi betha hai us se hamara dushmni hai
Frnd: Table pe to 4 admi hain
Khan: Wo jis ki mochen hain
Frnd: Mochen to sub ki hain
Khan: Wo jis k sufaid kapre hn
Frnd: Wo to sb k hi hn
khan ne gusse me pistol nikala or 3 admion ko mar kr bola
Wo jo reh geya he wo hmara dushman hy:-)
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
jab be gali me chalo nazre juka kar chalo
es se app ke ezat nai barte balke
kise ke gere hove pasie milne ke chance be bar jate hain......
by Pak101.com (few years ago!)
Wife angry as hubby stands tOO clOse 2 a beautiful gal in a bus!
Gal slaps her hubby 4pinching-
Hubby-i swear i didnt dO it.
W-i knw i did it :)
by Pak101.com (few years ago!)
Papa:Rohan,you could not solve this simple sum?.A 5 years child can do this.
Rohan:Papa,you shouldn't get angry unnecessarily.I couldn't do the sum because I am 10 years old.
by Pak101.com (few years ago!)
ladki ka baap-tum mere ladki se kitne mahine se pyaar karte ho.
Boy-char mahine se .
Baap-main kaise maanu.
Boy-aur paanch mahine ruko,yakin ho jaayega
by Pak101.com (few years ago!)