sardar to sales man
Sardar: Yaar mujhe 1 hathora or keel chahiye computer k liye.
Sales man: Magar computer me inka kya kaam?
Sardar: Oye yaar mujhe computer me windows lagani hai.
by Abdul Basit (few years ago!) / 956 views
Similar Jokes
BOSS:15 din ki chuti q chahiye?
pathan:cousin ki shadi he.
boss:cousin ki shadi me15 din chuti q?
pathan:cousin ki shadi mujse ho rahi he . . . .
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar ko pata chala ke usky Bewi ka kesi owr ke sath AFFAIR hai
.
Us ne faisla kia ke apny apko owr apny bewi donu ko Mar dale
.
Pistol apni Kanpati par lagayi owr bewi ko bola:
.
Khush mat, ho agla number tera hai !
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
In bio practical:
Examiner: Tell me the name of this bird by seeing its legs only?
Sardar: I don't know.
Examiner: You r failed, what's your name?
Sardar: See my legs & tell my name
by Imran Ashraf (few years ago!)
What a human sees: A Beauteful sandy beach
what a cat sees: The worlds largest litter box
WHAT A HUMAN SEES: A new couch
WHAT A CAT SEES: A new scraching post
What a human sees: a new Pet fish
What a cat sees: A Tasty snack
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Yaar Mujhe logon Ne Social Work Kerne Per ßOht Maara..
dost: SociaL Work?
,
,
,
Pathan: Haan
Mein Ne Qaßristan k Gate Pr WeLcome Ka Board Lga dia Tha
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
GIRL-kya tm mjsepyar krte ho?
golu-ha
grl-lekin tm to meri parwah nhi krte
golu-oye...pyar krnewale kisi ki parwah nhi krte
by Pak101.com (few years ago!)
Girl Friend: Chand Kahan Hy……..?
.
Boy Friend: Chand do Han aik tum or aik upar
.
.
.
.
.
After Marriage
.
Wife: Chand kaha hy
Husband : Andhi hy….?
.
.
.
wo upar kya tera Baap CFL light le k
Bhaita hy.
by Mazhar Khan (few years ago!)
A boy was behind Tree Park with his girl-friend in A ...
Old man: Beta, hamari Sanskriti Hai Ye kya?
Boy: Nahin uncle! Ye Hai Pallavi.
Aap Ke Piche check dusre Karo ped.
by Mazhar Khan (few years ago!)
On Jeeto’s bday Santa had no money, so he sent a cheque of 100 kisses.
When he returns home Jeeto said: Thanks I got cheque cashed from bank manager.
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: tumhari sehat bohat kharab hai,
cigrrete-noshi chor do.
.
.
Pathan: ye nahi ho sakta kyon k cigarrete to chor donga.
Magar noshi meri biwi hai.
by Pak101.com (few years ago!)