sardar to sales man

Sardar: Yaar mujhe 1 hathora or keel chahiye computer k liye.
Sales man: Magar computer me inka kya kaam?
Sardar: Oye yaar mujhe computer me windows lagani hai.

by Abdul Basit (few years ago!) / 956 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pathan

BOSS:15 din ki chuti q chahiye?
pathan:cousin ki shadi he.
boss:cousin ki shadi me15 din chuti q?
pathan:cousin ki shadi mujse ho rahi he . . . .

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar


Sardar ko pata chala ke usky Bewi ka kesi owr ke sath AFFAIR hai
.
Us ne faisla kia ke apny apko owr apny bewi donu ko Mar dale
.
Pistol apni Kanpati par lagayi owr bewi ko bola:
.
Khush mat, ho agla number tera hai !

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar Ji in Practical Exam

In bio practical:
Examiner: Tell me the name of this bird by seeing its legs only?
Sardar: I don't know.
Examiner: You r failed, what's your name?
Sardar: See my legs & tell my name

by Imran Ashraf (few years ago!)
Cat Vision

What a human sees: A Beauteful sandy beach

what a cat sees: The worlds largest litter box

WHAT A HUMAN SEES: A new couch

WHAT A CAT SEES: A new scraching post

What a human sees: a new Pet fish

What a cat sees: A Tasty snack

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

Pathan: Yaar Mujhe logon Ne Social Work Kerne Per ßOht Maara..
dost: SociaL Work?
,
,
,
Pathan: Haan
Mein Ne Qaßristan k Gate Pr WeLcome Ka Board Lga dia Tha

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
GIRL-kya tm mjsepyar krte ho

GIRL-kya tm mjsepyar krte ho?
golu-ha

grl-lekin tm to meri parwah nhi krte

golu-oye...pyar krnewale kisi ki parwah nhi krte


by Pak101.com (few years ago!)
Wife Chand kaha hy

Girl Friend: Chand Kahan Hy……..?
.
Boy Friend: Chand do Han aik tum or aik upar
.
.
.
.

.
After Marriage
.
Wife: Chand kaha hy
Husband : Andhi hy….?
.
.
.
wo upar kya tera Baap CFL light le k
Bhaita hy.

by Mazhar Khan (few years ago!)
A boy was behind Tree

A boy was behind Tree Park with his girl-friend in A ...
Old man: Beta, hamari Sanskriti Hai Ye kya?
Boy: Nahin uncle! Ye Hai Pallavi.
Aap Ke Piche check dusre Karo ped.

by Mazhar Khan (few years ago!)
On Jeeto’s bday Santa

On Jeeto’s bday Santa had no money, so he sent a cheque of 100 kisses.

When he returns home Jeeto said: Thanks I got cheque cashed from bank manager.

by Pak101.com (few years ago!)
Tumhari sehat bohat kharab hai,

Doctor: tumhari sehat bohat kharab hai,
cigrrete-noshi chor do.

.
.
Pathan: ye nahi ho sakta kyon k cigarrete to chor donga.

Magar noshi meri biwi hai.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook