Ye Bacha Kis Ka Hai
Sardar k 12 bachon mein 1 alag dikhta tha,
Jb uski biwi marnay wali thi to Sardar ne poocha:Ab to bta do ye kis ka hai?
Sardarni: Sartaj,sirf yehi apka ha
by Pak101.com (few years ago!) / 945 views
Similar Jokes
Wife on call:"hey baby, what r you
doing.....??
.
Husband:"office - me bahut
kaam hai bus nipta
ke aata hu. ..and u
sweet heart....??
.
.
.
.
.
wife:"mai club me tere piche
khadi
hu...:p :O :D :D
by Pak101.com (few years ago!)
Brilliant Boy went 2 girl's home wid a rose 2 propose her.
He pressd bell. But her Dad opend d door
Boy : "Uncle plz support ANNA HAZARE"
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar at an Art Gallery:
I suppose this horrible looking thing is
what you call modern art ?
Art dealer: I beg your pardon sir, thats a mirror!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wife: You always carry my photo in your handbag to the office. Why?
Darling : When there is a problem, no matter how impossible, I look at your picture and the problem disappears.
Wife: You see, how miraculous and powerful I am for you?
Darling : Yes, I see your picture and say to myself, “What other problem Can there be greater than this one?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar sent SMS to his BOSS:
“Me sick, no work”
Boss SMS back:
“When I am sick I kiss my wife try it”
2 hours later sardar sms 2 boss:
“Me ok, ur wife very sweet”
by Mohammad Ali (few years ago!)
In a Party A Handsome guy askd a gal,"r u going 2 dance?"
She felt so happy & said-"yes"
& d guy said-"dats gud,so can i hav ur chair?" :D
by Abdul Rehman (few years ago!)
Ek bar ek ladka ro raha tha to uske dost ne pucha kya hua.
ladka:yaar mere papa ne muje mara dost:kyo
ladka:maine to sirf yahi kha kamieny film dekhne chale papa.
by Pak101.com (few years ago!)
athan ne shesha kharida.
Pathan:- Is sheeshay ki koi guarantee?
Shopkeeper:- Ap isko 100 manzil se nichy girao, ye 99 manzil tk nhi totey ga
Pathan:- Jio SHEHZADY ker dey pack..!
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Pati: Khhana taiyar hai?
Patni: Thodi der aur
Pati: Thik hai mei bahar kha leta hu.
Patni: 5 minute ruko .
Pati: 5 minute mei taiyar ho jayega.
Patni: Nahi mei taiyar ho jatihu.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Kanjoos Ka Beta Apni Girl Friend
Ke Sath Bahar Ghum Ke Ghar Vapis
Aaya To Kanjoos Baap Ne Poocha :-
Kanjoos Baap :kitne Paise Kharche ?
Beta : 50
Kanjoos Baap : (in Anger) 50 Rs Beta : Papa Kya Karta Uske Pass 50
Hi The
by Rizwan Ajmal (few years ago!)