cook pathan
Pathan to Friend: Yara aaj hum ne ek aesa zabardst sweet Dish banaya tum khush hojaye gi.
Friend: O khan sahab kya banaya hai?
.
.
.
.
.
Pathan: Naswar Gosht.
by Abdul Basit (few years ago!) / 900 views
Similar Jokes
Shadi k bad pehli rat dulha kamray me atay huye
chair se takra k gir gya
.
Dulhan: (ghabratay huye) aray shahid BHAI Aagaye ap
MORAL:Aur kro khandaan me shadi..!
by Pak101.com (few years ago!)
Wife:Suna he k jannat me husband
k sath Wife ko nahi rehne dete
HUSBAND! sahi suna he,
Wife: aisa kion?
Husband: Arey pagli isi liye to
usey jannat kehte hain
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan K Mobile P Raat 2 Baje Phone Aya:
Aap So To Nahi Rahy Thy
Pathan Ghussey Me Bola:
Khabees Ka Bachcha..
Zarori Nahi K
Har Pathan Chowkidaar Ho
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Joke But ReaL
-
8 DiN MaiN GoLi Ka NiSHaN Mitanay Wali Super CreAM Market Main AagAE?
-
-
-
-
-
Malala BEATY CreAM:-D
by Mazhar Khan (few years ago!)
sardar:
Cheel ko english main kiya kehte hain ?
2 sardar:
Eagle
...
Sardar:
Agar cheel beemar hojaye to ?
2 sardar:
illegal ....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan: Raat Ko 1 Admi Ne Chaku Dekha Kar Loot Lia,
.
.
Dost: Lekin Tumhare Pas Tu Hamaisha Pistol Hoti Hai Na,
.
.
.
Pathan: Wo Main Ne Chupa Di Warna Wo Bhi Le Jata….
by Mohammad Ali (few years ago!)
Pathan car ki Battery change karwane gaya.
Mechanic: Sahab! Exide ki daal doon?
Pathan: Nahi yaar, dona side ki daal de, warna phir problem hogi.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar:Tum shadi shuda ho?
Pathan: Han, humara aurat say shadi hua ha
Sardar: Bewakuf, to kia mard se b shadi hoti ha
Pathan:Han humara bahen ka hua hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar to Girlfriend= Darling main tum se shaadi
nahi karsakta gharwale mana karrahe hai.
Girlfriend= Tumhare ghar me kaun kaun hai.
Sardar= 1 biwi aur 3 bacche.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardarji : Motor bike se bade jor se aatein hai aur niche gir jate hai.
Public sab aakar uper uthake puchne lagte hai, ?sardar ji kaise ho??
Sardar : Arre arre chodo bhai aap logon ki dimag kharab ho gaya hai kya.
YE MERA UTARNE KA STYLE HAI
by Pak101.com (few years ago!)