SARDAR JI SAW SOME BOYS
SARDAR JI SAW SOME BOYS RUNNING IN THE STREET HE ASKS ONE MAN THAT WHATS GOING ON
MAN:RACE IS GOING ON BETWEEN THESE BOYS
SARDAR:WHAT THEY WILL GET FROM THIS RACE
MAN:THE WINNER WILL GET THE PRICE
SARDAR:THEN WHY OTHER BOYS ARE RUNNING
by Pak101.com (few years ago!) / 887 views
Similar Jokes
L () \/ E
Is A Pathway Of Many
Colors N Dead Ends.
But When
The Right Path Is
Chosen,
The Sights Are Amazing. . . ?
by Raju (few years ago!)
Q: Ladkiyan Kabhi Khud Pyhar Ka Izhar Pehle Q Nahi Karti?
Intresting Jawab.
Taki Break-up Karte Waqt Ye Keh Sake Ki Tum Mere Pichhe Pade The Main Nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar ka accident ho gya
Doctor ne pochha: Sardar g accident kaisay hua?
Sardar: Doctor sab main morr kattan lagga c
pr aggay morr e nai c…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl:Main fail hona chahti hon
Boy:Kyun?
Girl:Ammi na kaha hai 1st ai to Sceince Dilwaengi
2nd to arts.Agar Fail ho gai to SHADI Kara Dungi.
by zohaib (few years ago!)
Santa: tumne us aadmi ko aisa kyu maara?
Banta: usne mujhe poocha ke "Khaana khaaye kya"?
Santa: arey, bhala hi poocha hai na. phir kyu maara?
Banta: main toilet mein baita tha
by Pak101.com (few years ago!)
Car me baithi 1 Lady ne, 1 bhikhari ko 1 rupya dekar,
Aasirvaad dene ko kaha!
Bhikhari: Car me to baithi ho, ab kya aasmaan me baithogi?
by Pak101.com (few years ago!)
1st frend: Meri begum ne Novel '2 DOST' parha
Aur hamare jurwa bache hue.
2nd frend: Meri begum ne Novel '3 jugnoo' parha
Aur ek waqt mai 3 bacho ko janam diya
Ye sab sun kar Pathan apne ghar bhaga
Dosto ne pocha kahan ja rahe ho wo bola:
Apni begum ko rokne wo 'Ali baba 40 chor' Parh rahi hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
BHIKHARI:MAAI,1 RUPIYA DE DE!!
3 DIN SE BHUKHA HU!
MAI: 1 RUPIYE KA TU KYA KAREGA?
BHIKHARI:WEIGHT KARVAUNGA,
DEKHNA HAI KITNA KAM HUA H
by Pak101.com (few years ago!)
Zindagi me Shadi karna bahut zaroori hai..
Kyon ki..?
Zindagi mein Khushiyaan hee sab kuch nahi hoti..
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: Yeh chaaku kyun ubaal rahe ho?
Santa: Suicide karne ke liye
Banta: Toh phir ubalne kyu, kya zaroorat hai?
Santa: Kahin infection na ho jaaye!
by Pak101.com (few years ago!)