Sardar with a new mobile
Sardar with a new mobile called everyone from his Phone Book & said "My mobile No. has changed Earlier it was Nokia 3310 now it is 6610".
by Pak101.com (few years ago!) / 868 views
Similar Jokes
Shehzada Saleem: Meray Ammi Our Abba Huzoor
Mujh Say Itni Mohabbat Krtay Thay,
K Poori Poori Raat Wo Dono Mujhay Sulanay K Liye Jaagtay Rehtay,
Laikin Main Phir Bhi Nahi Sota Tha…
Wazeer: Shehzada Hazoor,
Ap Ka Iqbal Buland Ho. Ap Ki Isi Bagherti Ki Waja Say Aap Iklotay Reh Gaye…
by Mazhar Khan (few years ago!)
A man to his friend-main apna purse ghar pe bhul aaya mujhe 1000 rs ki zarurat hai banta-dost hi dost ke kam atta hai ye le 10 rs riksha kar ke purse le aa.
by Pak101.com (few years ago!)
A Sad girl was sitting with her husband
Husband: U r d second most beautiful girl, I've ever seen.
Girl: Who's the first?
Husband: It's YOU When u sM¡le
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Finally, i told my parents that i want a blackberry or an apple.
My m0ther said :
.
"Ghar me mosambi he pehle w0 kha"..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher:
Batao Daryaaft or Ejaad mein kya farq hy?
Student:
Mere baap ne meri maa ko Daryaft kya aur phr dono ne mil kr mujhy Ejad kya
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar: Agr 1 Hathi Sui k Surakh me se guzarne ki
koshish kr rha ho
to usy rokny k lie kia krna chahye?
Pathan: Us ki dum pe girah laga do, phans jae ga
by Tanveer Hussain (few years ago!)
*. .Teacher bache se: tumhre pas 12 choclate hain tumne
3 hina ko dedi
6 Maham ko dedi
or 3 Fiza ko
To ab tumhre pas kya he?
Bacha: 3 zbrdst bachiyan. .*
by Hader Maher (few years ago!)
Na waqt hai etna ke syllabus pora kia jaye
Na tarkeeb hai koi ke exam pas kia jaye
.
Na jane konsa dard dia hai es parhayi ne
Na soya jaye owr na roya jaye
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Modern Shadi
Larka Laki Ke
Father Se-Me Apki Beti
Ka Hath Mangne
Aaya Hun
Father - Q
Larka - Q K Mere Hath Thak
Gaye Ha Usy Msg
Kar Kar Ke......
by Sohail Malik (few years ago!)
Ek Mareej Doctor Ke Paas Gaya.
Mareej: “Doctor Sahab, Mere Kaan Mein Matar Ka Podha Ugg Aaya Hai”
Doctor: “Ye Badi Hairani Ki Baat Hai”
Mareej: “Ji Haan Doctor Sahab, Hairani Ki Baat To Hai, Kyun Ki Mene To Apne Kaan Mein Bhindi Ke Beej Dale The“
by Pak101.com (few years ago!)