1 larky ko larki se pyar ho gya
1 larky ko larki se pyar ho gya lekin larki ne usy thukra dia
Larky ne kaha tum 10din k andar mujh se muhbbat ka iqrar kro gi
Or larka din rat barish main dhoop main us k ghar k samne khara raha
9 din k bad larki ko waqae larky ki muhbbat ka ahsas ho gaya us ne socha suba pyar ka iqrar krun gi lekin jab wo larky ko milne gyi to larka usy wahan na mila or 1 kaghz mila jis par likha tha
Tere chakkr main teri behan set ho gyi hai
Sorry Baji…..:-
by Pak101.com (few years ago!) / 1438 views
Similar Jokes
Beta -Kya pari aakash me udti hai? Ma- Ha
Beta - To apni kamvali Q nahi Udti?
Ma- Wo Pari Nahi Hai.
Beta - Per papa to use pari kahte hai.
Ma - kal suha ud jaygi.
by Pak101.com (few years ago!)
Usay pehli bar BuS me dekha tha
Wo mere samny wali seat par bethi thi
Wo bar bar muje sir sey pao tak dekh rhi thi
Us ne muje ishara kya
Ma moqa pa k us k pas gya
Ahista sy pucha
G Farmaey
Usne sharmate hue kaha
"Bhai ap ny pent ulti pehni hui he"
\(' ')/ | |
_/ \_
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher-bina daant k 2 jaanwaro ka naam bataao.
GOLU-Sir , Dada aur Dadi. .
by Pak101.com (few years ago!)
A doctor of psychology was doing his normal morning rounds when he entered a patient’s room.
He found Patient #1 sitting on the floor, pretending to saw a piece of wood in half.
Patient #2 was hanging from the ceiling, by his feet.
The doctor asked patient number 1 what he was doing.
The patient replied, “Can’t you see I’m sawing this piece of wood in half?”
The doctor inquired of Patient #1 what Patient #2 was doing.
Patient #1 replied, “Oh. He’s my friend, but he’s a little crazy. He thinks he’s a lightbulb.”
The doctor looks up and notices Patient #2’s face is going all red.
The doctor asks Patient #1, “If he’s your friend, you should get him down from there before he hurts himself”
by Pak101.com (few years ago!)
PPP VS MQM
PPP: Tum kitne bhutto maroge har ghar se Bhutto niklega.
MQM:Har ghar main Saathi bhejeinge phir p0nka bhutto niklega.
by Abdul Sami (few years ago!)
1 truck ko rasi se band kar le ja raha tha
aik sardar ne dekha wo has has lotpot ho gia aur kehne laga
itni si rasi ko le jane k lye 2 2 truck.
by Sabir shah (few years ago!)
Auto Mechanic Under the car.
Chotay … 17 number ka paana dey..
…………….. aaaaaaaaaaaaaahhhhhhh!!!!!!
Kuttay k Bachay …!!
Hath me dey …!!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar ki bevi:
Rat kafi ho gae he par sardar g nae ay,
zrur koe larki ka chkr hai sardar ki
mother: Hmesha bura hi sochna,
kya pta ksi truck k niche a gaya ho
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Roger Fedrer:
I’ve Great Knowledge Abt Tennis,
U Can Ask Anything.
Sardar: Ok Tell Me,
How Many Holes Are There In The Net
by Pak101.com (few years ago!)
2 Brilliant MindS...!!!
Pathan & Sardar:
Pani Peeny Gaey To GlasS Ulta Para Tha
Sardar:
iSKa To Moo He Band Hy
Pathan:
Neechy Sy Bhi Toota Hua Hy.
by Abdul Hannan (few years ago!)