Baap Beti Se
Baap Beti Se ,
Pehle Tum Mujh Ko Papa Kahte The Ab Dady Kuyn Kahti Ho ,
Kiya Wajah Hai ?
Beti : Papa Kahne Se Lipstick Jo Kharab Hoo Jate Hai
by Pak101.com (few years ago!) / 1156 views
Similar Jokes
Tchr-Batao Kutta Puch Q Hilata Hai?
Boy - Q ki Puch Me Itni Taakat Nhi Hoti K Wo Kutte Ko Hila Sake!!
Sidhi Baat
No Bakvas..
Clear hai!!;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pathan angoor bech raha tha
Magar kah raha tha "aalo le lo aalo"
.
1 Admi ne kaha Khan sahb yai tu angoor hain
.
Pathan: Chup ! Warna Makkiyan aa jayengi
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Sardar: Yar mujhe 1 hathora or keel chahiye computer k lye.
Sales man: Magar computer me inka kya kaam?
Sardar: Oye yaar mujhe computer me windows lagani hai.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Sardar at an Art Gallery:
I suppose this horrible looking thing is
what you call modern art ?
Art dealer: I beg your pardon sir, thats a mirror!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
patient:iam feeling dizzy for one hour after waking up
doctor:then get up one hour later than the usual time you get up..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:MBA ka fullform kya hai.?
Banta: tu ek dum ullu hai,
dekhta nhi charo taraf MBA ki dhoom machi hai...!!!
*
MBA bole toh-"MAI BHI ANNA
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher – Agar irada pakka kar k kuch kaam karo tou woh poora hota hai…!!!
Student – Rehne dain miss, agar aisa hota to aaj aap meri baahon me hoti..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa sardi lagne se kamp raha tha. Uska beta doctor ko phone karta hai.
Doctor: Kya hua?
Son: Bimari ka to pata nahin par bapu subha se vibration mode pe laga hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Funny Pakistani Man: Mera kid bohot fast English bolta hai.
Indian Man: Beta bolke dikha.
Kid: english english english english english...
by Pak101.com (few years ago!)
Sardarji zebra crossing ke black & white patte par bar bar
Idhar-udhar chalte the, woh kya soch rahe,
honge….think…
“SALA YE PIANO BAJTA KYO NAHI”
by tanveer hussain (few years ago!)