Baap Beti Se

Baap Beti Se ,
Pehle Tum Mujh Ko Papa Kahte The Ab Dady Kuyn Kahti Ho ,
Kiya Wajah Hai ?

Beti : Papa Kahne Se Lipstick Jo Kharab Hoo Jate Hai

by Pak101.com (few years ago!) / 1156 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Tchr-Batao Kutta Puch Q Hilata Hai?

Tchr-Batao Kutta Puch Q Hilata Hai?

Boy - Q ki Puch Me Itni Taakat Nhi Hoti K Wo Kutte Ko Hila Sake!!

Sidhi Baat
No Bakvas..
Clear hai!!;-)

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan angoor bechne wala

Ek Pathan angoor bech raha tha
Magar kah raha tha "aalo le lo aalo"
.
1 Admi ne kaha Khan sahb yai tu angoor hain
.
Pathan: Chup ! Warna Makkiyan aa jayengi

by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Sardar Ji and Computer

Sardar: Yar mujhe 1 hathora or keel chahiye computer k lye.
Sales man: Magar computer me inka kya kaam?

Sardar: Oye yaar mujhe computer me windows lagani hai.

by Mohammad Ali (few years ago!)
horrible looking thing

Sardar at an Art Gallery:
I suppose this horrible looking thing is
what you call modern art ?
Art dealer: I beg your pardon sir, thats a mirror!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Iam feeling dizzy for one hour

patient:iam feeling dizzy for one hour after waking up
doctor:then get up one hour later than the usual time you get up..

by Pak101.com (few years ago!)
Santa:MBA ka fullform kya hai.?

Santa:MBA ka fullform kya hai.?
Banta: tu ek dum ullu hai,
dekhta nhi charo taraf MBA ki dhoom machi hai...!!!
*
MBA bole toh-"MAI BHI ANNA

by Pak101.com (few years ago!)
Agar irada pakka kar

Teacher – Agar irada pakka kar k kuch kaam karo tou woh poora hota hai…!!!

Student – Rehne dain miss, agar aisa hota to aaj aap meri baahon me hoti..


by Pak101.com (few years ago!)
Santa sardi lagne se kamp raha tha.

Santa sardi lagne se kamp raha tha. Uska beta doctor ko phone karta hai.

Doctor: Kya hua?

Son: Bimari ka to pata nahin par bapu subha se vibration mode pe laga hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Funny Pakistani Man

Funny Pakistani Man: Mera kid bohot fast English bolta hai.

Indian Man: Beta bolke dikha.

Kid: english english english english english...

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar zebra crossing per

Sardarji zebra crossing ke black & white patte par bar bar
Idhar-udhar chalte the, woh kya soch rahe,
honge….think…
“SALA YE PIANO BAJTA KYO NAHI”

by tanveer hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook