Baap Pe Gaya Hai

Maa: Beta Khana Khaega?
Beta: Nahi

Mom: Beta Chocolate Khaega?
Beta: Nahi

Mom: Beta Mithae Khaega?
Beta: Nahi

Mom: Baap Pe Gaya Hai.
"JOOTIYAN" He Khaega. :-)

by Pak101.com (few years ago!) / 1127 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Jazz marriage menu mein khushamdeed



Jazz marriage menu mein khushamdeed

Rishtey k LYE 1 dabaen

Mangni k LYE 2 dabaen

SHADI k LYE 3 dabaen

pasand ki shadi k lye..

apni

Ammi k paon dabaen

Aur,

Doosri shadi k lye pehli ka

gala

dabaen…!!

jazz cal krney ka shukriah;-)

by Mazhar Khan (few years ago!)
Darling main tum se shadi nhi ker sakta

Sardar to Girlfriend= Darling main tum se shaadi
nahi karsakta gharwale mana karrahe hai.
Girlfriend= Tumhare ghar me kaun kaun hai.
Sardar= 1 biwi aur 3 bacche.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ye building kitne din mai

AMERICAN : Ye building kitne din mai bani hai?
PATHAN : 1 maah main,
...
AMERICAN : Ye hmare mulk main to 2 weeks main
ban jati hai,
...
Thora agay jane k baad phir Poucha : Ye building
kitny din main bani hai?
PATHAN : Sirf 2 weeks main,
AMERICAN : Hmare mulk main to 3 days main ban
jati hai,
Habib bank plaza k pas sey guzrey to AMERICAN ne
poucha : Ye building kitney din main bani hai.?
PATHAN :
Pata nhi Subha to nhi thi :)

by Tanveer Hussain (few years ago!)
One day Sardar happened

One day Sardar happened to see a marathon race.
"What the guys are doing" asked the sardar.
" We are running a marathon. The winner will get prize" replied one
runner.
"Only the winner will get prize! Then why others are participating!!"
Exclaimed the Sardar.

by Pak101.com (few years ago!)
Short Man: Are Mr Funny bole to

Short Man: Are Mr Funny bole to, agar bina daanton ka Kuta kat le
to kya karny ka ?

Mr Funny: Very simple bhai, bole to bina Sui ke 14 injection lagvane ka...

by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aadmi Ka Darwaza Zor Se Baja.

Ek Aadmi Ka Darwaza Zor Se Baja.

Woh Ghussay Se Darwazy Per Gaya Aur Bola:

"Kon KUTTAY Ka Bacha Hai?"
...
Bahir Se Aawaz Aai:

.
.
.

Abbu Main Hon "BILAWAL"

by Pak101.com (few years ago!)
RAILWAY INTERVIEW of Pappu

RAILWAY INTERVIEW of Pappu :P

Interviewer:- agar do trains ek hi line pe aa gayi to kya karoge ?

Pappu :- Jee, red light dikhaunga..

Interviewer:- Red light na ho to ...?

Pappu :- Torch dikhaunga..

Interviewer:- Torch na ho to ...?

Pappu:- Apni red shirt utaar kar dikhaunga.

Interviewer:- Shirt bhi red na huyi to ...?

Pappu:- Fir main apni mousi ke ladke ko bulaunga.

Interviewer:- Wo kyun...? kya wo traino ki takkar rok dega ?
.
.
.

Pappu:- Jee nhi,
wo kya h na k usne kabhi 2 traino ki takkar nahi dekhi....P :D

by Pak101.com (few years ago!)
choha billi

Ek Choha Billi se keh raha tha k
I LOVE YOU.
Billi Tum mere liye kya kar sakte ho?
Choha:Jo tum kaho gi mein wohi karoon
ga.
Billi:Kya Tum mere liye jan da sakte ho?
Choha:Na Darling Na,Sadi MAA nu put nai
Labne tenu yar Batheray”.

by haleema sadia (few years ago!)
Log kehte he hoshiyar mard ache

Log kehte he hoshiyar mard ache Pati sabit hote he

Mai Unse Puchna Chahta Hu
Ki Hoshiyar mard bhla shadi shuda hi kab hote Hai

by Pak101.com (few years ago!)
beaver

Johnny was playing outside when he really had to
go to the bathroom. He runs in and his grandma
was about to take a shower. He looks at her
crotch and says, “Whats that?” She says, “Well,
it's a beaver, Johnny.”
The next day the same thing happens, only his
mom is taking the shower. He says, “Mom I know
what that is. It's a beaver, but I think grandma's
is dead because it's tongue is hanging out.”

by khalid hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook