Mombatti bujh nahin jayegi
1 night bijli chali gae…
PATHAN APNI BIVI SAY:
oye kam se kam pankha to chala day.
BiWI: kar di na phir pathano wali baat…
pankha chalaingay to mombatti bujh nahin jayegi
by Pak101.com (few years ago!) / 934 views
Similar Jokes
1799:
Tipu Sultan: Shair Ki 1 Din Ki Zindagi Geedar Ki 100 Sala Zindgi Se Behtr Hay
2013:
Pakistani Awam: Kuttay Ki 5 Sala Hakumat Sher K 100 Din Say Achi Thee. :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy: Tu kitne baje uthati hai?
Girl: Apna koi time nahin
jab dil kare so jati hoon,
aur jab dil kare uth jati hoon..
Boy: Notty!
Tu bilkul mere ‘kutte’ pe gayi hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Sharab Peetay Howay BV Se
Tum Kon Ho?
BV: Pagal Ho Gay Ho Kia?
Apni BV Ko Bhool Gay
Pathan: Nasha Her Ghum Bhula Daita Hai Baaji
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Sardar in Park Sardar park me betha tha.
Friend: Kya kr raha hy?
Sardar: Badla le Raha hoon!
Friend: Kese?
Sardar: Waqt Ne muje barbad kia hy ab ma waqt barbad kr raha hoon
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan (Nurse se): Kia Doctor sahib ne abhi tak neend ki goli nahi bhaiji?
Nurse: Nahii
.
Pathan: Usay kaho jaldi karo, mujhe neend arahi hai, mai goliyon ke lie owr nahi jaag sakta
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
chooha Billi Se Darta Hai
Billi Kuttay Se Datrteee Hai
Kutta Aadmee Se Darta Hai
Aadmee
Biwi Se Darta Hai
Or
Biwi Choohay Se Dartee Hai
Hai Na Dunya Gol !!!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ladki: Maa mai Shadi Nhi
KarunGi Or
Agar Zabardasti Tum Ne Meri
Shadi
Ki To Ghar Se Bhag JaunGi..
Maa Rote Hue Boli Beti MaiNe
Bhag
K Tere papa K Sath Shadi Ki
Teri Masi Or Behen Ne B Bhag
K
Shadi Ki
Tera Bhai Nokrani K Sath
Aur
Tera
Chacha Dhoban K Sath Bhag
Gya
Teri bua Sabzi Wale K Sath Or
Couzin Doodh Wale K Sath
Bhag Gai
Tera Baap 2 Bar Padosan K
Sath
Bhag Chuka Hai
Ab Tu B Bhag Jaye Gi To
.
.
.
.
Humare khandan ki izzat ka
kya
hoga :'( :'(
by Pak101.com (few years ago!)
Teachr: Tum bade ho kar kya kroge?
Santa: Shadi
Teachr: Nahi, mera mtlab kya banoge?
Santa: DADDY
by Mohammad Ali (few years ago!)
Tamam Students ko khabar-dar kia jata hai
Ke wo ghar ke sab
.
Chappal
Wiper
Jharu
Belts
Wires
Bat
&
Pipes
.
Chupa lain
.
Kionky result any mai sirf 2 din rah gaye
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Professor:
Tum 20 saal ki larki
Su shaadi kroge ya
Apne sy 20 saal bari say … ?
Student:
Sir ! Depend karta hy k
Kon khoobsurat hay !
Aap ki beti ya aap ki biwi
by hearthackervsgirls (few years ago!)