Gabbar-aaj maine

Gabbar-aaj maine
basanti ko nahate hua
dekha.....:p
.
.
Veeru-kutte kamine mai
tera khoon pi
jaunga...:@
.
.
.
Gabbar-abe saale mai
naha rha tha.
Aur vo bahar se jaa rhi

by Pak101.com (few years ago!) / 918 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

A Sardar Was Helping

A Sardar Was Helping His Son
In Filling Admission Form.
SON:
Baapu Ye “Mothr’s Tongue” Walay Box Me
Kya Likhna Hai?
SARDAR:
Likh De Puttar
“Very Long”

by Pak101.com (few years ago!)
Boys Ka Common Sense Bilkul Zero Hota Hai

50% Boys Ka Common Sense Bilkul Zero Hota Hai,
Kaise ?

Gents Toilet Mein Likh Kar Ayenge Soni I Love You Ab Kya Soni Wahaan Padane Jayegi?

by Pak101.com (few years ago!)
hamaare shantabai

Patni: dekhoji, hamaare shantabai ki pati, usko khush rakhne ke liye, har hafte movie pe le jaate hai. aap kyu nahi karte ho aise?
Pati: arey, maine bhi shantabai ko movie ke liye bulaaya. lekin usne manaa kardi. isme meri kya galti hai?

by Pak101.com (few years ago!)
Always love wife

Always love wife
No life without wife,

Wife se pyar karo,
Wife ke prati wafadaar aur

Imaandar raho,
Dil bada rakho,
Ye mat socho…

“WIFE KISKI HAI”

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Ny Chalnge Kia K

Sardar Ny Chalnge Kia K
Vo Minar E Pakistan Ko Sir Pr Utha Kr India Ja Skta Hy,

Hazaron Log Ekathe Ho Gay

Sardar Bola: “Inu Chuk K Mery Sir Ty Rakho”

by Pak101.com (few years ago!)
Aj tak tumne aisa koi kam nahi

Bap-Aj tak tumne aisa koi kam nahi kia jisse mera sir uncha ho gaya ho

Beta-yad kar Ke papa ek dafa Maine apke sir k
niche 3takye rakhe the ;)

by Pak101.com (few years ago!)
petrol pump

Memon At Petrol Pump:
Bhai 1rs Ka Petrol Dal Do.
Salesman:
Bhai Itna Sara Petrol
Dalva K Kahan Jana Hai?
Memon:
Jana Kahan Hai
Hm To Aise Hi Paise Urate Hen…

by Tanveer Hussain (few years ago!)
hum nay tanhai mein bhi

HUm NyTanhai Mei Bhi Sirf
Tm ko chaha Hai,
“DOST”
Warna log To Tanhai Mein
Nargis ki CD Lga Lety
Hain.
/(‘_’)/
..()
../!
Ve gujra ve
:D

by Abdul Hannan (few years ago!)
3 mahene bad beta

Santa ki shaadi ke 3 mahine baad hi beta ho gaya.

Santa: Ye 3 mahine mein bacha kaise ho gaya?

Biwi: Aapki shadi ko kitna time hua hai?

Santa: 3 mahine.

Biwi: Aur meri shadi ko?

Santa: 3 mahine.

Biwi: Aur bachcha kitne time baad hua?

Santa: 3 mahine baad.

Biwi: Total kitne mahine ho gaye?

Santa: Ohh teri vakai, 9 mahine ho gaye! time ka pata hi nahi laga?

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Is dress ka kya price hai

irl:”Is dress ka kya price hai.. ??
.
.
.
Shopkeeper:”Sirf 5 kiss,
.
.
Girl:”Aur us dress ka.. ??
.
.
.
Shopkeeper:”10 kiss..
.
.
.
.
Girl:”Dono dress pack kardo, bill daadi
dengi..:p:p

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook