young genration
Young generation ko sb se zyada tention kb hote ha? . . . . . . . .
Papers mein?? Nhy. . . . . . .
jb wo so kr uthen aur unka mobile unky pas na ho.
by haleema sadia (few years ago!) / 902 views
Similar Jokes
Aik Fauji Afsar Sardar Recruit Sey:
Agar Maidan Mein Tumharey Pass
Gholiyan Khatam Ho Jayein To Tum Kya Karo Ghey?
Janab Mein Awazein Nikaloon Gha
Dhishkoon,Dishkoon
by Pak101.com (few years ago!)
Aslam ek raat macher dani say bahir
so raha tha. Maa nay poocha k Aslam
beitay isa q kertay ho?
Aslam:maa gee, macheron ko
bewakoof bana raha hoon. Woh
samjein gay k mein macher dani k
ander hoon, hahaha....
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Khaufnak andheri raat me 12 baje 1 bhoot 2nd
bhoot ko samja raha tha ghabra mat. Ye sab tere
dimag ka vahem h
koi Rajnikant- vajnikant nai hota
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Commerce professor asks the student: what is the most important source of finance for starting business? Student: "Father in law".
by khalid hussain (few years ago!)
ragging ke waqt ladko ne 1 ladki se kaha,1 sawal ka jawab do-patna kahan par hai? ladki-bihar mein
boys-yahin pat jao itne dur jaane ki kya jarurat hai....!
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Ghire Baadlon Mein Teri Yaad Aati Hai,Sawan Ke Aane Se Teri Yaad Aati Hai,Barish ki Boondon Mein Teri Yaad Aati Hai :(
.
.
.
... Girl : Haan Janti Hoon Kaminay Ke Mujhe Teri Chatri Deni Hai :@
.
.
Boy : :OP
by Pak101.com (few years ago!)
"MusiBaton Ka MuQaBLa SBar Sy Kro
Ar
NeMaTon Ki Hifazt Shukr Sy KrO'
.
.
.
.
Is sMs Ma PeHly Bv Ka ar BaaD Mein girl FrNd ka zikar ata HaI.
by Mazhar Khan (few years ago!)
teacher: wo konsi chiz hai jo tum roz dekh to sakte ho par tod nahi sakte .
student: apka mooh....
by Pak101.com (few years ago!)
Sabse maasum dhamki : Jab chor chori karke ghar se bhaag raha tha,
tab bachcha jaag gaya aur bola,
“Mera school bag bhi le ja KAMINE warna” mummy ko jaga dunga.
by Pak101.com (few years ago!)
krish: Doctor ne mujhe kaha tha ki woh do hapte mein mujhe pairo par khada kar dega!
Jack: Accha kya who aisa kar paya?
Krish: Ha uska bill chukane ke liye mujhe apni car jo bechni padi.
by khalid hussain (few years ago!)