Papa: Result ka kya hua ??
Papa: Result ka kya hua ??
.
Child: 1 Gud news hai aur 1
Bad news.
.
Papa: Phele gud news batao.
.
Child: Mai pass ho gaya.
Papa: Great, aur bad news ??
.
.
.
Child: Gud news galat
hai... :D :P =D
by Pak101.com (few years ago!) / 871 views
Similar Jokes
Boy:Tum shadi k baad apnay liye alag ghar to nahi maango gi?
Girl:Aray nahi!! tum apni amma ko alag ghar dila dena
by Mazhar Khan (few years ago!)
India Mai Ek Ajeeb-o-Gareeb SMS Hai
Bolta B Hai
Chalta B Hai
Khata B Hai
Monchen Hain Us Ki
Pagri Pehnta Hai
Naam Hai Uska…
S=Sardar
M=ManMohan
S=Singh
by Pak101.com (few years ago!)
Parosi ka Bacha: Uncle ye lain mithaee Ammi aur Baji ne bheji hai :)
Uncle: ALLAH mubarak kare, kya khush khabri hai beta :)
.
.
.
.
.
Bache: Woh HUMSAFAR mai Ashar ko sab pta chal gaya hai na… :D
Geo Pakistani grls
by hearthackervsgirls (few years ago!)
How an american will tell his
Pathan sevent to open the door?
.
.
.
Think
.
.
.
Don’t know?
.
.
.
Ok say this fastly in American style.
“There was a cold day”
by Pak101.com (few years ago!)
Some say Whisky is Risky,
Some say Whisky bina Zindagi Miss ki,
But .. Rum, Beer ya ho Whisky,
Koi Nhi Grlfrnd se Zyada Risky !
Aaj Iski, kal pata nhi Kisky
by Pak101.com (few years ago!)
Warning To Shoplifters: Anyone Caught Sh
Warning To Shoplifters: Anyone Caught Shoplifting Will Be Beaten, Gagged, Whipped And Tortured. Any Survivors Will Be Prosecuted To The Full Extent Of The Law.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Faqeer: Pehle Aap 10 Rupe Dete They,
Phir 5, Ab 1 Rupya Kyu?
Aadmi Pehle Mein Kunwara Tha,
Phir Shadi Ki, Ab Bache Hein....
Faqeer: Bohot Khoob,
Matlab Mery Paison Sy Ayashian.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aao 1 Wife ki nazar se duniya ko dekhoo..
World ka sab se perfect man
-uska daddy.
World ki sabse akkalmand aurat
-uski maa
World ka sabse dukhi pati
-uska bhai.
World ki sabse badi chudial
-uski bhabhi
World ka sabse sundr ladka
-uska beta
World ka sabse Nasibdar aadmi
-uski behan ka pati.
World ki sabse badi gawar aurat
-uski saas
aur dunia ka sabse kharab,nikamma,selfish,jhootha,kanjus, bekar aadmi
-YE BHI LIKHNA PADEGA KYA?
by Pak101.com (few years ago!)
BV:"utho ji almari k paas 1chor khada h.
"Hus:"us k paas hathiyar hua to?"
BV:Oh ho ghabrao mat apka to insurance h or zewaraat ka nhi."
by Pak101.com (few years ago!)
Brilliant Boy went 2 girl's home wid a rose 2 propose her.
He pressd bell. But her Dad opend d door
Boy : "Uncle plz support ANNA HAZARE"
by Pak101.com (few years ago!)