Boys Are Intelligent Than Girls
Boys: “Boys Are Intelligent Than Girls”
Girl: “Any Proof?”
Boy: “You Always Say Intelligents, But You Never Say Intelliladies“
by Pak101.com (few years ago!) / 856 views
Similar Jokes
Maths Teacher Was Teaching Mathematical Conversions
Teacher: If 1000 Kgs = Ton. Then
For 3000 Kgs =How Much?
Santa: Ton! Ton! Ton!
by Mohammad Ali (few years ago!)
Boy Teasing A Girl: Ae Chalti Kiya?
Girl: Kaha?
Boy: Wherever You Say
Girl: Ok Lets Go Shopping
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Boy: Kasam Se Didi , Aapke Sath Toh Na Mazak Krna Bhi Gunaah Hai
by Numan Malik (few years ago!)
Aik larki pankhy sy latak k khud
kushi kr rhi h0ti hai. Samne wali
khirke sy ose sardar daikh rha
h0ta h or chilla k khata h....
.
.
.
.
.
...
.
LATAKNY SY KUCH NI HOGA AMMI KO BOLO K COMPALAN B PILAYN ;-) :D
by Pak101.com (few years ago!)
The Secret for
a Successful Marriage Is:
“The Work-Shop…!!”
.
.
.
.
.
The Husband Works
& The Wife Shops.. =D
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan 100 Ke Note Pe Likha
No Dial Kar Raha Tha
2nd Pathan:
Ye Tum Kya Kar Rahe Ho
1st Pathan :
Mai Dekh Raha Tha Ke
Quaid-E-Azam To Foat Ho Gae
To Unka Mobile Kis Ke Pass Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: is duniya me kitne desh hain? . . . . . . . .
Banta: arey pagal is duniya me ek hi to desh hai “india” Baaki sab to videsh hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pathan PCO shop pr gaya.
.
.
.
.
Or
Punjabi Operator ko
Zordar
2
Thappar lagaye
.
Guess Q
.
.
.
Bcz
.
Shop pr likha
Tha
K
Number milane c pehly
2 lagana
Mat bholain.
by Abdul Basit (few years ago!)
Khud ko kar kanjos itna k
msg karne pe compny wale cal kar k pochen k o bhai such me send karna hai ya sending failed kar den.
by Sabir shah (few years ago!)
Chhote: Sun bade
Bade: Kya hai, jaldi bol, main jaldi me hoon…
Chhote: Kyun, kya karna hai tujhe
Bade: Mujhe mall jaana hai… waha mera friend mera wait kar raha hai
Chhote: Tu jhooth bola raha hai
Bade: Arey main jhuth kyun bolunga, main sach keh raha hoon, wo mera wait kar raha hai
Chhote: Nahin, tu jhuth bol raha hai.. tu yaha hai to wo tera WEIGHT kaise kar sakta hai… hahaha
Bade: Bakwas Band Kar!
by Pak101.com (few years ago!)
Aurat Zubaida Apa Se
Jb bi mera shohar ghr ata hai to atay hi mujhy marna shuru kar deta hai,
Zubaida Apa: Wo jb ghr aye tum15 mint tk dant saf kia karo,
Aurat kuch din baad,
Dant saf karny ka itna fayda hai ky ab mera shohar mujhy kuch nhi kehta.
by Pak101.com (few years ago!)