Jab LADKI Facebook pe
Jab LADKI Facebook pe tumse baat na kare to usse kaise baat karoge
.
.
.
.
Socho yaar??
.
.
.
Are yaar bahot simple hai
.
.
Uske WALL pe likh do
.
.
Mere inbox mein I LOVE U kyu bheja..!!
by Pak101.com (few years ago!) / 866 views
Similar Jokes
Snta-Ladki ko prapose karne ki sabse safe jagah
konsi he?
Bnta-Mandir
S-Mandir kyu?
B-Qki waha ladkiyo k pairo me CHAPPAL nai hoti..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girfriend : Agar Tumne mujhe phone nai kiya to mai Roti nai Khaugi
Boyfriend : Sachi Jaan ??
..
..
... ..
..
..
..
..
..
..
Girlfriend : Mai Sirf Ice-cream,Burgar Khakar Gujara Kar Lungi :D :D :D
by Pak101.com (few years ago!)
Joota chupai ki rasm k wqt dulhay ki 1 sali ne kaha:main to 1100 loongi.
2nd sali boli mai to 2100 loongi.
peche se 1 pathan bola: 2310 lelo, us main FM Bhi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ny 15 rupy b.v ka sdqa utara or us mn 85 rupy dal k 100 wala card load krwa lia
B.v ye kya kia?
Pathan: balance mery pas aa gya or sdqa Zardari Ko chla gya
by Pak101.com (few years ago!)
Maine puchha chand se “dekha hai kahin mere yaar sa hasin”
Chand ne kaha “saale itni uppar se kuch dikhta hai kya?”
by A. Sami (few years ago!)
Teacher(class mein pdhate hue):Bacho aayker, bikrikar, bhumikar se milta julta koi aur word batao
Nishu: Sir, ek nahi 3 words suno “Sunil Gawasker, Sachin Tendulker aur Dilip Vengserker”
by Pak101.com (few years ago!)
A Very Emotional Message :
.
.
bete ne “Maa”Say Pucha,
“Kab Tak Meri Fikar Main is
Tarah Raton ko jagti Rahogi?”
“Maa”Nay Piyar say Mera
Maatha Chooma Aur Kaha:
.
.
.
.
.
“Jab Tak tu Apni Dusri Maaon
say Rat ko Bat karna nahi Chorega
“Begherat.”Oopp ssss
..
..
Moral :
MAA SAB JANTI HAI..!!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Jab Apka Janam Hua,
Sara Akash Jhuma,
Devtaon Ne Dance Kiya,
Phoolon Ki Barish Hui,
Ghee Ke Diye Jale,
God Bole: “Jaan Chhuti Abb Dharti Waale Bhugtenge“
by Pak101.com (few years ago!)
Ek aurat Pathan
inspector se:
Mera husband ek haftay pehle aalu lene gaya tha abhi tak wapis nahi aya
.
.
Pathan inspector:
”To behan kuch aur paka lo”
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: aap Ka Mobile Bohat Acha Hey Kitney ka Liya
Boy: Race Mey Jeeta Hey
Girl: Wow Race Me Kitne Log They
Boy: 3 Police Waley 1 Mobile Shop Wala Or Main.:)
by Pak101.com (few years ago!)