ACP TO DAYA
ACP TO DAYA,,
.
.
.
"holi ke rang CID mein naYI khushi
laayii hai.
.
.
.
holi ke rang CID mein nayi khushi layii
hai,
.
.
.
daya toliet ka darwaza khol do mujhe
TATTI
by Pak101.com (few years ago!) / 992 views
Similar Jokes
Sheikh ki wife beemar thi,
Light nai thi candle jal rai thi
Shkh: Doctor ko lenay ja ra h0on,
agr tumhe lagay k tum nai bachogi to yad se candle bujha dena..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: Jheb mein ek patther laker ghum raha tha..
banta: Tumne apni jheb mein patther kyun rakha hua hai?
Santa: kyunki jiski jheb bhari hoti hai usi ki chalti hai.
by Pak101.com (few years ago!)
On 20th Anniversary husband deep in thought..
Wife: What r u thinking?
Husband: Do u remember when ur dad caught us dating?
Wife’s heart melts, thinks its sweet of him 2 still remember that date
Husband: He pointed his gun at me & said either marry my daughter or go 2 jail for 20 years.
Wife smiles ”Yes” Husband sighs n says: Ahh! i would’ve been free today!
by tanveer hussain (few years ago!)
Father To Son: If you Dont Pass Ur Exams This Time, Don't Call Me DAD..
After Some Days Father: How Is Ur Result?
Son: Sorry Shaikh Sahab.. Main Fail ho gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Ek Baraf Ka Tukra Utha Ker Usey Ghour Se Dekh Raha Tha...
Admi:- Kya Dekh Rahe Ho???
Sardar:- Dekh Raha Hoon Key Yeh Leak Kahan Se Ker Raha Hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa: oye banta machli khayega?
Banta: nhi yaar usme kaante hote hain.
Santa: oye chadd yaar, chappal pahen ke kha lena.
by Pak101.com (few years ago!)
Memon Aur Chinese
May 12, 2008 Author: admin | Filed under: Latest Jokes, Memon Jokes
Train Mai 1 Machar 1 Chinese Ke Sar Pe Betha
Wo Usko Pakar Ke Kha Gaya!
Phe 1 Machar Memon Pe Beth Gaya
Usne
Pakar Ke Chinese Se Pocha:
Kharide Ga
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Pakistan k kitne soobe hain? Pathan: 4 Teacher: Good
Pehli dafa sahi jawab dia hai chalo ab un k naam batao?
Pathan:
Mashriq
Magrib
Shumal
Junub.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:beta ap k papa ki karte hain?
Boy:jo mummy bolti hai.
by Sabir shah (few years ago!)
1 Bar Santa USA Gaya
Waha Church me Gaya to Achank
Waha aawaz i TANN
Ittefaq se Lyt b Chali Gayi
Santa Dar kar Bola
Oye Bhago Undertaker aa gaya.
by Pak101.com (few years ago!)