Teacher: Define Management
Teacher: Define Management?
.
.
.
Enginr : Pura nahi aata, aakhir ka yaad hai..
,
,
Teacher: Chalo koi baat nahi, aakhir wala hi suna do..
.
.
.
.
Engnr : ummmmmmmmmmm... -............. .. -.and this is called Management...:p -:D:D
by Pak101.com (few years ago!) / 900 views
Similar Jokes
Techar:Galti hone pe maafi magne wale ko kya kehte hai
GOLU:samajdar
Techar: aur galti na hone pe bhi mafi magne waale ko?
GOLU: boyfriend
by Pak101.com (few years ago!)
Aajib Hai Nakhre Tere…
Aajib Tera Style Hai…
Naak Pochne Ki Tameez Nahi
Haathoo Main Mobile Hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl:Tum Hafte Main Kitni Bar Shave Karte Ho?
Boy: Hafte Main Nahi, Din Main 30 Se 40 Baar.Girl:
Kya. . . ! Tum Pagal Ho?Boy: Nhi, Main "NAAYI"
Hoon.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik Gaon main kisi Buzurg ki mar janey se School
Ma Chutti Ho gai
School se aatey huway bacho ne 2 aur Buzurgon
Ko dekha tu aik bacha bola
Wo Dekho 2 aur chotian aarahi hain!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek pathan apni bhabi ko khob mar raha tha!
Logon ne pucha k tum apni bhabi ko kyun mar rhe ho?
Pathan: Hamara bhabi achi aurat nahi hai.
Logon ne pucha tumhain kaise pata.
Pathan Bola:
O Yara mein jis dost se bi puchta hun k tum kis se phone pe baat ker rahe ho ,Woh yehe kehta hai
TERI BHABI SE !!
by Pak101.com (few years ago!)
HaaZa ZARDAaaRIun Anni DaTunn BaghairatUn Azaabun Fi InsanUn FasaadUn KhabeesUn, Asal-HaramdatUnn Aata-Tunn, Bijli-Sunn Petrol-Gumm, Bhum Bhum Damakatun Or to Or Hoor Sunn balancun chekun 12pais0n TAXun TunnUn KameenUn KUTTUN Da PutterUn Don’t DeletUn FrwdtUun FarzUunn…!
by Abdul Sami (few years ago!)
Gadhon Ki Race!....
10..
9..
8..
7..
6..
5..
4..
3..
2..
1..
Fire!..
aray Bhago sms bad main prhna..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ladki Ka Facebook Pe Status – Wo Bewafa Nikla.
Comments By Guys:
1. Dear, Wo Apke Layak Tha Hi Nahi.
2. Tum Kahan Wo Sala Bandar Kahan.
3. Humne To Pahle Hi Kaha, Sab Mere Jaise Nahi Hote.
4. Kabhi Hume Try Karke Dekho, Pata Chalega Bharosa Kya Hai.
5. Jo Bhi Hua Acha Hi Hua, Don’t Worry Sweetu.
But
Ladke Ka Facebook Pe Status –
Wo Bewafa Nikli.
Comments By Close Friend:
1. Saale, Teri Shakal Hi Gadhe Jaisi Hai.
2. Tere Se Bas Aaj Tak Koi Pati Hai?
3. Tujh Jaiso Se Bhi Ladki Pategi.
4. Usse Teri Namardi Ka Pata Chal Gaya Hoga.
5. Tere Se Kuch Nahi Hoga Dude, Chal Ab Uska No. Mujhe De.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan gusy se:
'Waiter'
Chiken-Biryani me chiken he nahi hai
Waiter
Sahab gulab jamun me konsa gulab hota hai
?
?
Pathan:
"Han yar sorry
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sindhi ne sheikh ko khoon dey k uski jaan bachai.
Sheikh ne usay MERCEDEZ gift kardi.
Sheikh ko phir khoon ki zarorut pari, Sindhi ne phir khoon dia. Ab k bar Sheikh ne till waly laddu gift kiye.
Sindhi: Ghusse se, mercedez kion nahi di?
Sheikh: Munna…!! Ab hamarey ander bhi sindhi ka khoon dor raha hay..!!
by Pak101.com (few years ago!)