I broke up my relation.. :( :( :(

I broke up my relation.. :( :( :(
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. .
.
with books ...
Bohat hogya yaaaarr... :p :p
Hmary bech main kuch
understanding hi nahi thi.. :D

by khalid hussain (few years ago!) / 776 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Bechari Kaise Udti?

Santa Ne Ek Makkhi Pakdi Aur Pankh Todkar Bola: “Udd Udd Udd Ja!”

Makkhi Nahi Uddi!
Santa Ne Fir 5 6 Baar Usko Udne Ko Bola, Par Wo Nahi Udi
Santa Ye Dekh Khush Hote Hue

Sath Bethe Santa Ko Bola
“Dekha, Isse Prove Hua Ki
Makkhi Ke Pankh Tod Do To Wo Bahri Ho Jati Hai“

by Pak101.com (few years ago!)
Ik Gujarati Babu TV showroom

Ik Gujarati Babu TV showroom me jate hai.

Gujarati Babu: Kya aapke pas color TV hai?

Salesman: Yes sir.

Gujarati Babu: Ik green wala dena.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:Kal mere aba

Sardar:Kal mere aba Kunwain men gir gye or zor zor se cheekhne lge: Bachao Bachao

2nd Sardar:Ab kese hen?

1st Sardar:Theek hi honge, kal se koi awaz to nahi aayi.

by Pak101.com (few years ago!)
Esa lgta hai

Newly married couple
.
Wife:
Humari shadi ko pure 24 ghante ho gae hai
.
Husband:
Ur dekho lgta hai jese kal he ki baat ho

by Pak101.com (few years ago!)
Kg Class Ke Ek Chote Se

Kg Class Ke Ek Chote Se Bachhe Ne Apne Sath Padti Ek Ladki Ko Offer Mari

Boy: “Tu Mujhse Shaadi Kalegi?”

Girl: “Nahi”

Boy: “Kal Le Na”

Girl: “Nahi Na, Main Ni Kalungi”

Boy: “Plz Kal Le, Teko Eclaires Dunga”

Girl: “Isiliye To Ni Kanni, Kisi Aul Se Dairymilk Me Baat Ho Gayi Hai“

by Pak101.com (few years ago!)
Bachcho Aaj Mai Apko

Teacher:Bachcho,Aaj Mai Apko Bhag Ke Sawal Sikhaungi

Billu:Mam Mai Bhag Ke Sawal Nahi Kar Sakta,Mera Dam Bhar Jata hai

by Pak101.com (few years ago!)
Ek lady train se utri

Ek lady train se utri, ek pathan se poocha ye konsa station hai?

Pathan ne socha… socha… socha… socha… socha phir bola

“Baji ye Railway Station hai”

by Pak101.com (few years ago!)
Every time I eat fruit..

Patient: 'Doctor, every time I eat fruit I get this strange urge to give people all my money.'

Doctor: 'Would you like an apple or a banana?'

by Pak101.com (few years ago!)
Badsha ne Elaan krwaya

Badsha ne Elaan krwaya k Shadi Shuda Mard 2 lines me kharre hon.

1 line me wo jo BV se darte hen 0r

1 me wo jo nhi darte.

Darne walon ki lambi line thi.

Jb k na darne walon ki line me 1 Aadmi tha.

Badsha ne us se kaha: To aap BV se nhi drte. Us ne kaha: Pata nhi g.

Muje to Bv keh gai hai k is line me kharre rhna warna tangain tor du gi!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Agr k0i apko dekh kar drwaza

Agr k0i apko dekh kar drwaza
band kar leta hai
to yad rakho
.
.
.
.
.
.
Kundi d0no taraf se h0ti hai….
tum bhi bahar se laga kar bhag
jao.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook