Baris k mousam me apka
Baris k mousam me apka dil machalta
hoga,
Pani me bhigne ka dil krta hoga
Isme apki galti nhi
Is mousam mai har mendhak ka aisa
hi krta hoga.
by khalid hussain (few years ago!) / 997 views
Similar Jokes
Pathan: Larki phansani aati hai?
Sardar: Nahi
Pahtan: Bara aasan hai, ek kagaz le, us ka Jahaz bana, class main urra de,
Teacher puche to Larki ka naam laga de.
Phans gai larki
by Abdul Hannan (few years ago!)
Inspector to Santa:Faansi se pehle,
bata teri aakhri ichha kya hai???
Santa:Mere pair upar aur sier neeche kar k faansi de do!
by Pak101.com (few years ago!)
People Says ,"SMOKING KILLS SLOWLY......"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
So What,
Who'z in a Hurry ....!!!! ;-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Aagar apni cousin phasaani ho tu....
jab wo kitchen ma jaye tu peechay se ja k usko jhapee daaal lo
agar hans paray tu samjho phas gaye or agar gussa karay tu shor macha do
"baji dar gaye"
"baji dar gaye" :P
by Pak101.com (few years ago!)
Raju- papa main kal
School nahi jaunga..
.
Papa- kyun?
.
Raju- aaj school mein
Hamara wazan kiya gaya..
.
Papa- to??
.
Raju- aaj wazan kiya hai..
Kal bech diya to
by Asim Raza (few years ago!)
Mai to itne mushkil catch bhi pakar leta hun
,
FaRaZ.
.
Par mene to aj tak ye nahi kaha k WORLD CUP k liye mujhe bhi sath le chalo.
by Pak101.com (few years ago!)
RAAZ Rozana Apne Padosi Ki Bell
Baja K Bhag Jata Tha
Ek Din Padosi Ne Pakad Kar Pucha-Ye Kya Harkat
Hai?
RAAZ-Mai Miss Bell Marta Hu
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Nani (to a kid): Soja DIPLOMA soja!
.
.
.
.
Padosan: diploma kyo bulati ho isse? .
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
Nani: Meri ladki College DIPLOMA lene gayi thi,
ye leke aa gayi..!! :@ :P :D....
by Pak101.com (few years ago!)
Ek ladki sadak par akeli jaa rahi thi,
pichhe se ek ladka bola : Ghar tak
lift chahiye kya?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ladki : Bhag jaa harami 3 din se lift
le rahi hoon abhi tak
ghar nahi pahuchi…..
.
Jo samje wo agaye forward kary baqi beth k pogo dekhy..:P:P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Friend: Sardar Ji Tum ne apni Bewi ko talaq kion de di?
.
Sardar: Yar asal mai uska character boht kharab tha.
Shadi mujh se ki thi owr bachay Bagwaan se mang rahi thi
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)