Why'd the couple stop

Why'd the couple stop after 3 children? Cos they heard every fourth child born is chinese.

by khalid hussain (few years ago!) / 846 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Mobile company

Pathan mobile company mei job k lye gya
1st question k answer pr hi usay laat maar k bhaga
dia
Ques:Which is the most popular network?
Pathan: AL-QAIDA :-D :-D :-P

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Promotion Policy in pakistan..

Promotion Policy in pakistan..

.

People Who Do Lot Of Work...Make Lot Of Mistakes.

.

People Who Do Less Work...Make Less Mistakes.

.

People Who Do Not Work...Make No Mistakes.

And People Who Make No Mistakes,

Deserve Promotion!

Simple.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Height of Dedication

Height of dedication
Papu 5 mint ma paper chor k chla gya

Teacher:kya hoa paper nhi aata?

Papu:wo bat nhi hai.
Mujhe aglay paper ki tyari karni hai... =P ;->

by Pak101.com (few years ago!)
Hazaron Saal Uski Maa

Hazaron Saal Uski Maa Karti Rahi Us K Baap Se Gaddari..
.
.
.
.
.
.
Tab Kahin Jaa Kr Paida Hua Asif ali Zardari…

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Raat mujhe ek aadmi ne

Sardar: Raat mujhe ek aadmi ne chaku dikhakar loot liya. Friend:Lekin tere pas to hamesha Gun hoti hai. Sardar:Wo maine chupa di thi, warna wo bhi chori ho jati.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Karren not marriage with shahid

Why Kareena did not marry Shahid? Bcoz she
wanted a new surname after marriage. Not Kapoor
agiain

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bacha Ghar Se Maar Kha kr,

Bacha Ghar Se Maar Kha kr,
Gusse Me School Ja Raha Tha
Ek admi Ne Pucha
Beta Padhte Ho?
Bacha Nhi School Ki Dress Pehen K
Tere Baap K Barat Mai Ja Raha Hu.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Chand raat ko nikalta hota

Paki Boy to Paki Girl: Chand raat ko nikalta hota
hai, aaj din mein kaise nikla ?
PAKI GIRL: Ullu raat ko bolta hai, aaj din mein
kaise bol raha hai?

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Once During The Tea Break

Once During The Tea Break
Between India And Pakistan Match….
Afridi Wanted Biscuits Wid His Tea…
Inspite Of Asking Sachin For The Biscuits
Who Was Close By To The Biscuits Plate…

He Called Inzy Who Was Standin Far Away….
Why So…?

Socho…..
Socho Socho………
Coz “Haq Se Mango Priya Gold”…

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek baar Santa kahain jaa raha

Ek baar Santa kahain jaa raha ki ek diwar par padha
"Padhne wala Gadha"

Santa ko bohat ghussa aya, usne mita kar likh diya!
"Likhne wala Gadha"

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook