Bhakt Ka Guzaris
Bhakt : Meri shadi Aishwarya se kara do.
Bhagwan : Uski ek saree 1 lac ki hai, tu kharcha kar payega.
Bhakt : Koi upay bhagvan
Bhagvan : Mallika Sherawat.
by Pak101.com (few years ago!) / 1005 views
Similar Jokes
Couple date pr tha mummy ne dekh liya.
Mummy ne call kiya--beta kaha ho??
Beta-paper dene aya hu.
Mummy-Zara dhyan se dena is paper ka result aya to jaan se mar dungi.
by Pak101.com (few years ago!)
A little boy asked his father;
"Daddy, how much does it cost to get married?"
And the father replied;
"I don't know son, I'm still paying."
by Mohammad Ali (few years ago!)
khybeta:abu agr mere exams me 80% marks aye to ap ka kya hal ho ga?
abu:me khushi se pagal ho jaon ga!
beta:nai abu mje ap ka khayal he isi liye me exams me fail ho gaya
by Mohammad Ali (few years ago!)
Teacher:
Active voice aur passive voice ka example batao?
Student:
Active voice: Tere mas mast 2 nain merey dil ka lay ga chain
Passive voice: Merey dil ka lay chain tere mast mast 2 nain
by Mazhar Khan (few years ago!)
Q: Why did the monkey cross the road?
A: So he could get spanked.
by khalid hussain (few years ago!)
There was a electricity shutdown a night.Funny Husband: Atleast switch on the fan. Funny Wife: If I switch on the fan, the candle will blow out
by Pak101.com (few years ago!)
Apki Akhein Jheel Jaisi Gehri Hain
Jee Chahta He
K
In Me
.
... .
.
.
Machhliyan Chord Du. ><(((:> ><((((:> ><((((:> ><
(((:>
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan 1st Time Jahaz Pe Baitha:
.Jesy hi Jahaz ka Agla Tyre Ooper Utha,
Tu Pathan Pilot ko Maarny Laga..Aur Bola:
.Mai Pehlay He Dara Huwa Hon.Aur.Tum Wheeling Kar Rahy Ho. …
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek baar gaandhi ji k sir par 3 baal aaye vo baal katane naai k paas gye.
Naai ne gusse se kaha!! Cut karoon ya count karoon????????????????????????
by Pak101.com (few years ago!)
Girl (in train) : can i sit here ?
Boy: its all urs :)
Girl : can i take some water?
Boy : my pleasure :)
Girl : Bhaiya agla station konsa hai ??
.
.
.
.
Boy :
Mere baap ne mere dimag me koi GPS fit nhi kiya
hai , jaldi seat khali ker mujhe neend a rahi hai
by Pak101.com (few years ago!)