Phatan with Student Girl
Pathan:College Ki Ladki se Bola
I love U!
Ab Tum Mujhe Bolo
Girl:Mai Abhi Ja K sir Ko Bolti Hun
Pathan: pagal ki buchi sir Ko Mt Bol Unki Shadi Ho Gai hai.:
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 825 views
Similar Jokes
Pathan's Girlfriend: Ab Tum Mujh Se Milny Ki Koshish Mat Kerna,
Mujhy Tum Se Behter Larka Mil Gaya Hai..
.
.
Pathan Roty Huwe:
Ye Tum Kiya Bol Rahi Ho? Ye Kya hua?
Kese hua? Kab hua? Kyun hua?
Kitni baar hua? Kahan Kahan hua?
Chalo jo ho gaya so ho gaya..!
.
Shuker Hai Hum Ny Pehly Se Tayyari Ker Rakhi Thi..
Hum Tumhari Padosan Se Mila Tha,
Wo Tum Se Bhi Ziyada Khubsurat Hai.. :-D
by Pak101.com (few years ago!)
Once A Girl Asked Pappu.
Girlfriend: “Why We Have Units To Measure Weight, Height, Force, Speed, Distance Etc. But Nothing To Measure Love, Trust, Friendship Why ???”
Pappu Thought For A While Took Her In Arms, Looked In Her Deep Eyes And Said
Pappu: “Dekh Janu, Dimaagh Mat Kha Already Physics Mein Fail Hoon“
by Pak101.com (few years ago!)
2 habshi aur aik pakistani ja rhy thy.un ko pari mili.us ny kaha mein t0m sub ki aik aik wish p0ri karo gi.
Pahla habshi..mjy g0ra kar do.pari ny usy g0ra kar diya
D0sara habshi..mjy bi g0ra kar do.pari ny usy bi g0ra kar diya.
Pakistani khara hans raha tha.pari ny us sy kaha..hanso mut.apni wish btao.
Pakistani..in dono ko phir kala kar do....
hahahahahaha.
Geo Pakistani .
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sharabi ko Daru peta dekh American bola-Pani to
mila lo
Sharabi-Hum Indian hai itna pani to daru ko dekh
ke he muh me aa jata he
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek sardar apni bhabhi ko buhat mar raha tha
logo ne pucha: kia hua sardar ji?
sardar ji bola: meri bhabhi achi aurat nahin he ji.
logo ne pucha: q kia hua?
sardar bola: yr dost mobile pe bat karte hein jis se bhi puchun,”kis se bat kr rhe ho?”sab bolte hein
.
.
.
.
.
.
“TERI BHABHI SE”……….
by Pak101.com (few years ago!)
child:abu Mujhe motercycle le kr dein
Abu:
Allah Ne 2 Tangain kis lyea di Hn?
Child:
Ek Kik Marny k lye or Dusri Gear lagane k liye...
by itrat batool (few years ago!)
Parvati ji: Prabhu Aapka Trishool kaha hai?
Shiv ji: Rajnikanth le gaya hai!
Parvati ji: Kyooon?
Shiv ji: Noodles khaane ke liye!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
GOLU:Yaar, mai kuch bhi karta hu to meri biwi
beech me
aa jati Hai
MOLU:Yaar,tu car chala kar dekh
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Ji in Practical Exam
In bio practical:
Examiner: Tell me the name of this bird by seeing its legs only?
Sardar: I don't know.
Examiner: You r failed, what's your name?
Sardar: See my legs & tell my name
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 Film ky Poster par kesi PEER ke Urrs ka Poster
lag gia
.
Poster Phat gia owr likhayi mix ho gayi
.
1 Ticket mai 2 mazay
Langar ky baad zabardast Dance hoga
Maulana Sultan Rahi ke full action ke sath
Khwateen ke lie pardy ka khas intezaam hai
Reema owr Saima ke dil-fareeb raqs mai shareek
ho kar
Sawab-e-darain hasil karain -
by Tanveer Hussain (few years ago!)