Master To Pinku

Master to pinku - beta agar do mein se do gye to
kitne

rhe? Pinku- samjh mein nhi aya
master g. Master-beta tumare pas
2roti hai, tumne 2 roti khali, tumare pas kya bacha? Pinku-sabji.

by Pak101.com (few years ago!) / 889 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Jahan Khawab

Jahan Khawab Wahan HBL Urdu Funny Jokes Aik Pathan ko khawaab main kisi ne QATAL kar dia. Subha uth k PATHAN ne apna HBL ka Account close karwa dia. Pata hai Kyun? Kyun k HBL aap k khawabon ko haqeeqat main bdlta hai jahan khawab waha HBL…

by Mazhar Khan (few years ago!)
Aj Maine 1 Jaan Bachai

Aj Maine 1 Jaan Bachai
Pucho Kaise?

Bhikhari Ko Pucha:
1000 Ka Note Du To Kya Karega?

Bola:Khushi Se Mar Jaunga
Maine Nahi Diya

by Pak101.com (few years ago!)
Bhaag ke Shaadi Ki

Ladki Ne Ghar Se bhaag K Shadi Ki..
5 din baad Wo Rote Hue Lauti
.
.
Dad: Ab Kyun aayi Ho ??
.
.
.
.
Ladki: Papa Wo BMW ka driver Nikla,
Iphone bhi China Wala Tha…

by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Doctor adhi raat ko uttha or bv se

Doctor adhi raat ko uttha or bv se bola:
“main hospital ja raha hoon, hospital se fone aya hay, emrgency hAy.”
Bivi:”kisi ko to apni maut marnay diya karo”

by hearthackervsgirls (few years ago!)
on great public deman

On great public deman releasing all over Pakistan!

.œThe RETURN of phoolan devi.,

Directed by Condi Rice,

Scripted in London &

Produced by GHQ.

Character Actress: BB (Benazir Bhutto),

Character Actor:Musharraf

Supporting Actor:Fazal urf Maulana Diesel.

Characterless Actors:Chaudhries & Lagharie,

Dancer: Sherry,

Music: MQM

&

Action sponsored by Al-Qayaida/

by Abdul Sami (few years ago!)
Why couldn't the Sardar

Why couldn't the Sardar write the number "eleven"?

He didn't know which "one" came first...

by Pak101.com (few years ago!)
boy:what is ur name?

boy:what is ur name?
girl:kyun bataun? main tumhe jaanti bhi nai

boy: mat bata mai bhi kaunsa tujhe apni FERRARI mein baitha raha hoon
girl:anjali,B.com,2nd year,tution time 6-8pm

by Pak101.com (few years ago!)
what is skeleton?

Interviewer:what is skeleton?
Sardar:Sir, skeleton is a person
who started dieting but forgot to stop it..!!!

by Mohammad Ali (few years ago!)
Sardar saying to his friend

Sardar saying to his friend- yaar meina compeny ke computer ko jor jor se chalaya button dabaya to computer bolta he “what r u doing”. Meine computer ko na main switch se band ker diya or bhag gaya.
Dusra Dost- kyon?

Sardar yaar computer has a good mind wo Malik ko bata dega to…

by Pak101.com (few years ago!)
Allah Ke Naam Pe Kuch Dedo

Faqeer: ALLAH k Nam pr kuch dedo

Ghar se larki boli kuch nahi hai muaf karo..

FAQEER: Chalo Apna Number hi day do
Baba Dua b kary ga aur msg b?

by shaukat (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook