Master To Pinku
Master to pinku - beta agar do mein se do gye to
kitne
rhe? Pinku- samjh mein nhi aya
master g. Master-beta tumare pas
2roti hai, tumne 2 roti khali, tumare pas kya bacha? Pinku-sabji.
by Pak101.com (few years ago!) / 889 views
Similar Jokes
Jahan Khawab Wahan HBL Urdu Funny Jokes Aik Pathan ko khawaab main kisi ne QATAL kar dia. Subha uth k PATHAN ne apna HBL ka Account close karwa dia. Pata hai Kyun? Kyun k HBL aap k khawabon ko haqeeqat main bdlta hai jahan khawab waha HBL…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Aj Maine 1 Jaan Bachai
Pucho Kaise?
Bhikhari Ko Pucha:
1000 Ka Note Du To Kya Karega?
Bola:Khushi Se Mar Jaunga
Maine Nahi Diya
by Pak101.com (few years ago!)
Ladki Ne Ghar Se bhaag K Shadi Ki..
5 din baad Wo Rote Hue Lauti
.
.
Dad: Ab Kyun aayi Ho ??
.
.
.
.
Ladki: Papa Wo BMW ka driver Nikla,
Iphone bhi China Wala Tha…
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Doctor adhi raat ko uttha or bv se bola:
“main hospital ja raha hoon, hospital se fone aya hay, emrgency hAy.”
Bivi:”kisi ko to apni maut marnay diya karo”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
On great public deman releasing all over Pakistan!
.œThe RETURN of phoolan devi.,
Directed by Condi Rice,
Scripted in London &
Produced by GHQ.
Character Actress: BB (Benazir Bhutto),
Character Actor:Musharraf
Supporting Actor:Fazal urf Maulana Diesel.
Characterless Actors:Chaudhries & Lagharie,
Dancer: Sherry,
Music: MQM
&
Action sponsored by Al-Qayaida/
by Abdul Sami (few years ago!)
Why couldn't the Sardar write the number "eleven"?
He didn't know which "one" came first...
by Pak101.com (few years ago!)
boy:what is ur name?
girl:kyun bataun? main tumhe jaanti bhi nai
boy: mat bata mai bhi kaunsa tujhe apni FERRARI mein baitha raha hoon
girl:anjali,B.com,2nd year,tution time 6-8pm
by Pak101.com (few years ago!)
Interviewer:what is skeleton?
Sardar:Sir, skeleton is a person
who started dieting but forgot to stop it..!!!
by Mohammad Ali (few years ago!)
Sardar saying to his friend- yaar meina compeny ke computer ko jor jor se chalaya button dabaya to computer bolta he “what r u doing”. Meine computer ko na main switch se band ker diya or bhag gaya.
Dusra Dost- kyon?
Sardar yaar computer has a good mind wo Malik ko bata dega to…
by Pak101.com (few years ago!)
Faqeer: ALLAH k Nam pr kuch dedo
Ghar se larki boli kuch nahi hai muaf karo..
FAQEER: Chalo Apna Number hi day do
Baba Dua b kary ga aur msg b?
by shaukat (few years ago!)