Thirsty crow

1 Sardar ko America mai Police ne rook lia, owr Investigation shuro kar li
.
Sardar ko English nahi athi thi, eslie tu ne LEAVE APPLICATION suna dia
.
Police ne esy Pagal Samaj kar chor dia
.
Sardar ki Bewi: Sardar Jee tussi tay great O!
Sardar: O ae tay kuch vi nahi, haly te mai THIRSTY CROW nahi sunayi

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 921 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Tmhari roz roz ki frmaisho se

Husband:Tmhari roz roz ki frmaisho se me tang a gya hon is liy khudkushi krne ja raha hon

wife: 1 black saree to dila de
iddat k dino me kya pehongi:

by Pak101.com (few years ago!)
Funny Software Engineer Joke

A begger meets another begger. A software engineer meets another software engineer.Both of them ask the same question to each other.What is the question ? On Which Platform are you Working ?

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Ji..!!

What does sardar ji do,after making photo coppies??

He compares them with the originals to check the spelling mistakes.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan

Kisi unknown number se Pathan ko sms mila:
"Agar tum zaheen ho to Rs.200 ka balance bhejo, aur agar hoshiyar ho to Rs.300 ka balance bhejo."
Pathan ne us number par Rs.500 ka balance bheja aur likha:
"Hum zaheen bhi hai aur hoshiyar bhi,ainda hum ko challenge na karna!"

by HAQ (few years ago!)
Is Google male or female

Q: Is Google male or female?
A: Female, because it doesn't let you finish a sentence before making a suggestion.

by Pak101.com (few years ago!)
paani

Paani mein Whiskey milao ta nasha chadta hai.
Paani mein Rum milao to nasha chadta hai.
Paani mein Brandy milao to nasha chadta hai.
Saala paani mein hi koi burai hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Boyfriend apni girlfriend ko

Boyfriend apni girlfriend ko I love you kehta hai aur gir jata hai.

Girlfriend: Yeh kya kar rahe ho?

Funny Boyfriend: I'm falling in love.

by Pak101.com (few years ago!)
Argentina ka Messi,

Argentina ka Messi, Brazil ka Kaka...
Wah waaa wah waaa!!
Argentina ka Messi, Brazil ka Kaka...
Dono team baahar...
Ab karo WAKA WAKA!!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sali Ji

Jija: sali ji, aapke yahan ki sabse mash-hoor cheez kaunsi hai?
Sali: jija ji, jo mash-hoor thi, usey to aap le gaye!

by Pak101.com (few years ago!)
Boy & Girl playing Ludo

Boy & Girl playing Ludo
Boy : Agar 1,2,3,4 or 5 aaya to
I will kiss U….;-)
Girl : Wat??
Acha or 6 aaya to???
Boy : Kabhi ludo nahi kheli hai kya???.. XD
dobara meri chance pagli.

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook