1 boy went 2 meet his girlfriend
One boy went to meet his girlfriend
when he came back at home
mom asked
kahaan gaey they ?
boy:us se milney
mom: kis liye?
boy: haan bohat kiss liye:D
by Abdul Hannan (few years ago!) / 912 views
Similar Jokes
Girl: jannu is week roz movie dhekhenge.
next week roz shopping karenge
.
.
.
boy:uske next week masjid jayenge
Girl: wo kyu.....??
Boy: bheek mangne.
by Pak101.com (few years ago!)
Jab Gabbar paida hua to uski maan ne us se 3-4 thappad lagaye
Gabbar’s Father: Kya baat ho gayi?
Mother: Kambakht paida hote hi pooch raha tha KTNE AADMI THE…
by Pak101.com (few years ago!)
Larki ka bap larki se: jise tum pasand karti ho us k
pas bangala car jaidad he.
Larki: toba he sub mard 1 jese hote hen wo bhi aap
k bare ma yahi puch raha tha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pappu pravachan sune k bad ghar aya or biwi ko god mein utha liya.
Biwi: kya guruji ne romance krne ko kaha hai
pappu: nahi re pagli kaha apne dukh khud uthao....
by Pak101.com (few years ago!)
:
('.')
) _/)'(/_
>"""<<""""<
Bht Bura Khwab Tha
A Prwrdigar
Hmare Gnah Maf Frma
Khwb Me Dekha K 100 K load P 10 Rupy Ay Hen
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa class me haans raha tha,
Ek ladka bola : Stand UP, kaun ho tum?
Santa : Tum kaun ho?
Ladka : Mein monitor hu
Santa : Te phir mein CPU hu!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Aaj mere pass
Mobile hy
Number hy
Charger hy
Battery hy
Balance hy
Tumhare pass kiya hy?
Hy koi msg?
To bhej do
Agar nahi to
Mobile bech do.
by imran (few years ago!)
Mere 50 Rs Wapas Dedo
Sante ek sadhu se mila.
Sadhu:Kuchh daan karo bachcha.
Santa ne 50 Rs. de dia
SADHU Khush ho ke:Mang beta, kya chahiye?
Santa:Baba, mere 50 Rs wapas dedo
by Pak101.com (few years ago!)
Hamari Light Tu Ab
Is Taraha Aati Hy
DOst
Jese Shadi k Bad
Beti Bep K Ghar
(‘,’) Acha abbu
<)(\me chaLti
// hon phir aaon gi
agle hafty..;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Din!
Ek Pathan ki Apne Baap Se Larrai Ho Gai
.
Usne Baap ki Photo Qabrustan Me Ek Darakht Pr Lga D
Or
.
.
.
Uske Neeche Likh Diya
.
"Coming Soon
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)