1 boy went 2 meet his girlfriend

One boy went to meet his girlfriend
when he came back at home
mom asked
kahaan gaey they ?
boy:us se milney
mom: kis liye?
boy: haan bohat kiss liye:D

by Abdul Hannan (few years ago!) / 912 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Girl: jannu is week

Girl: jannu is week roz movie dhekhenge.
next week roz shopping karenge
.
.
.
boy:uske next week masjid jayenge
Girl: wo kyu.....??
Boy: bheek mangne.

by Pak101.com (few years ago!)
Jab Gabbar paida hua...

Jab Gabbar paida hua to uski maan ne us se 3-4 thappad lagaye
Gabbar’s Father: Kya baat ho gayi?

Mother: Kambakht paida hote hi pooch raha tha KTNE AADMI THE…

by Pak101.com (few years ago!)
Larki ka baap larke se

Larki ka bap larki se: jise tum pasand karti ho us k
pas bangala car jaidad he.
Larki: toba he sub mard 1 jese hote hen wo bhi aap
k bare ma yahi puch raha tha

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pappu pravachan sune k bad ghar aya

Pappu pravachan sune k bad ghar aya or biwi ko god mein utha liya.

Biwi: kya guruji ne romance krne ko kaha hai

pappu: nahi re pagli kaha apne dukh khud uthao....

by Pak101.com (few years ago!)
Bura Khwab Tha

:
('.')
) _/)'(/_
>"""<<""""<

Bht Bura Khwab Tha

A Prwrdigar
Hmare Gnah Maf Frma

Khwb Me Dekha K 100 K load P 10 Rupy Ay Hen

by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa class me haans raha tha

Santa class me haans raha tha,
Ek ladka bola : Stand UP, kaun ho tum?

Santa : Tum kaun ho?

Ladka : Mein monitor hu
Santa : Te phir mein CPU hu!!!

by Pak101.com (few years ago!)
Aaj mere pass

Aaj mere pass

Mobile hy

Number hy

Charger hy

Battery hy

Balance hy

Tumhare pass kiya hy?

Hy koi msg?

To bhej do

Agar nahi to

Mobile bech do.

by imran (few years ago!)
Mere 50 Rs Wapas Dedo

Mere 50 Rs Wapas Dedo
Sante ek sadhu se mila.

Sadhu:Kuchh daan karo bachcha.
Santa ne 50 Rs. de dia

SADHU Khush ho ke:Mang beta, kya chahiye?

Santa:Baba, mere 50 Rs wapas dedo

by Pak101.com (few years ago!)
Hamari Light Tu Ab

Hamari Light Tu Ab
Is Taraha Aati Hy

DOst

Jese Shadi k Bad
Beti Bep K Ghar

(‘,’) Acha abbu
<)(\me chaLti
// hon phir aaon gi
agle hafty..;-)

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

Ek Din!
Ek Pathan ki Apne Baap Se Larrai Ho Gai
.
Usne Baap ki Photo Qabrustan Me Ek Darakht Pr Lga D
Or
.
.
.
Uske Neeche Likh Diya
.
"Coming Soon

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook