Recharge aur katoti

Muaziz sarif; ap k 100 k card me se 25 tax, 20 u loan aur 50 sms pakage k kate lye gae hain baqi 5 rupee ki ap factory laga len shukria

by Sabir shah (few years ago!) / 844 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

once pathan replied

Once a Pathan was Asked:
"Khan Sahab! Aap ka Favorite Song kon sa Hai?"
.
.

Khan Sahab Replied:
.
.
.
.

"Larki Kyon Najanay Kyon, Larkon Si Nahi Hoti."

by Abdul Hannan (few years ago!)
i love u

Boy to girl:- i can make u say I LOVE U ?
girl: no way !!
boy: bet ??
girl: yes ...
boy: OK start ... say blue?
......girl: blue..
boy: say pink?
girl: pink...
boy: say love?
girl: love ...
boy: whats 1+1?
girl: 2
boy: Ur age?
girl: 18
boy: hahaha... i told u i could make u say 18!!
girl: no, u said u could make me say that I LOVE U
boy: yes i did :D :D :D !!!!

by ubaid ur rehman (few years ago!)
GF: Mera Mobile Maa K Pas Rehta Hai

GF: Mera Mobile Maa K Pas Rehta Hai

BF: Agar Pakdi Gai To?

GF: Apka Number “Battery Low” Nam Se Save Hai, Jab Bhi Apka Phone Ata He Maa Kahti He Charge Kar Le Beta.

by Pak101.com (few years ago!)
Sheikh k kamre se cheuntiyan bahir ja rahi then

Sheikh k kamre se cheuntiyan bahir ja rahi then

Sheikh:
Kahan ja rahi ho or kia le kar ja rahi ho?

Cheunti:
ßhai bhooka marne se to behtar hai hijrat kr jain.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Oye Ullu Ke Patte

Interviewer : When Is Your Birthday

Sardar : 13th Oct

Interviewer : Which Year ?

Sardar : Oye Ullu Ke Patte
Every Year

by Pak101.com (few years ago!)
Mareez Doctor Se

Mareez Doctor Se: Main ek Month se Rs.50 ki Rozana Dawa Khaa Raha hun.
Lekin Mujhe koi Faida Nazar Nahi Aa Raha.

Doctor: Acha to Mai Aapko Kal Se Rs.40 ki Dawai Donga.

by Pak101.com (few years ago!)
Maths teacher

Maths teacher: If you have 12 chocolates and you give 5 to Priya, 3 to Sonia & 2 to Neha then what will u get????

Student: 3 New Girlfriends Mam

by Pak101.com (few years ago!)
Jab Dekho tab

kya Baat hai, Jab Dekho tab Pregnant Hi Rahate Ho Yaar, Jab Bhi Message karta Hu,
Tumhare Delivery Report Aa Jati Hai.

by Pak101.com (few years ago!)
interest b Qaim rahy

Madam:?Lecture kesa hona chahye???Student:?"AP K DRESS JESA"??Madam:What???Student:?I mean k zaruri chezein cover hojaen or sb ka interest b Qaim rahy.

by Muneeb Alam (few years ago!)
Gold leaf laye ga.

Docter:kia taqleef hai?
Sardar:seene me bahut dard ho raha hai,
docter:cigratte peetey ho?

Sardar:han magar gold leaf laye ga.

by Sabir shah (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook