Matches ki tili
Sardar : Apne bete se bola, Bevakuf…kaisa machis leke aaya
hai, ek bhi tili nahin jalti.
Beta : Kya baat karte ho papa, sab tili test karke laya hu.
by tanveer hussain (few years ago!) / 907 views
Similar Jokes
GOLU apni billi ko lekar exam dene ja raha tha.
MOLU:-ye billi ko lekar kha ja rhe ho.?
GOLU:-exam dene.
MOLU:-koun sa..?
GOLU:-"CAT" ka.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan ne jungle me poti krdi Police:tmne ye board
nai parha k poti krna skht mana hy
Pathan: O yara humne sakht nai naram ki hy,ungli
mar k dekhlo.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa
Jaldi se 1 Glass Juice Do Larai Hone Wali hai
Peny Ke Bad
1 Glass aur do Larai Hone Wali Hai
Juice Wala
Larai Kb Hogi?
Santa:Jab To Paise Mange ga
by Pak101.com (few years ago!)
Nepolian ek Sardarji ko bade garv se kehata hai :
Mere dictionary mein impossible word hi nahi hai.
Sardarji bolata hai : To pahele hi acchi tarah se
dekh lene ka na sab word hai ke nahi, aage se word
rahenge wohi dictionary le.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
2 leader 1 dosra pe ilzam laga rahe the
1st:mujhe to ye bi pta hai k tum kis k isharun pe nachte ho.
2nd:kaminay syasat me bv ka kia kaam
by Sabir shah (few years ago!)
Osama Bin Ladan And Kajol Ki Mulakat Hoi
Osama: Hows Life?
Kajol: Kabhi Khushi Kabhi Ghum
Kajol: And Urs?
Osama: Kabhi Goli Kabhi Bum
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pathan Ne Apni Qaza Namaaz Ada Karne Ka Socha:
Namaz Se Pehle Oonchi Aawaz Main Niyat Ki...
2 Rakat Namaz Fajar Qaza, 4 November 1996. Allah-o-Akbar
by Abdul Hannan (few years ago!)
Teacher: Tum late kiu aaye ho?
Student: Ammi abbu larh rahe thay.
Teacher: Woh larh rahe thay to tum kiu late aaye?
Student: Mera aik shoes ammi ke pass tha aik abbu ke pass
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Banta di fighting ho rahi si.
Santa: Tere dimag vich gobar bharya hoya hai.
Banta: Tahi te tu 2 ghante to chatti ja reha hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Admi:Santa aap ka aik dant blue Q hai?
Santa:Yaar main ne ink lagayi hoyi hai,
Admi:Hain! Wo Q ji
Santa: oye khoty "bluetooth" da zamana hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)