lets start
lets start with kisses...
Girl: I want to end our relationship.. I am going to return everything you gave me.
Boy: Ok, then lets start with kisses...
by Abdul Hannan (few years ago!) / 825 views
Similar Jokes
1 Sardar ko America mai Police ne rook lia, owr Investigation shuro kar li
.
Sardar ko English nahi athi thi, eslie tu ne LEAVE APPLICATION suna dia
.
Police ne esy Pagal Samaj kar chor dia
.
Sardar ki Bewi: Sardar Jee tussi tay great O!
Sardar: O ae tay kuch vi nahi, haly te mai THIRSTY CROW nahi sunayi
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek faqeer tha.
Bheek mangne ke liye masjid ke bahar baitha tha..
Sab namaazi aankh bacha kar chale gaye aur usse kuch na mila..
Wo phir church gaya..
Phir mandir aur phir gurudware.
Lekin usko kisi ne kuch na diya..
Aakhir 1 Beer Bar ke bahar aa kar baith gaya..
Jo bhi sharabi bahar nikalte woh uske katore me kuch daal dete..
Uska katora noto se bhar gaya...
Faqeer bola...
"Waah re Prabhu"
Rehte kahan ho aur address kahan ka dete ho.
by Pak101.com (few years ago!)
Gang of SARDARS broke a Bank.
Instead of cash they found Botles full of Chilled
Red Wine,
&
&
&
&
&
Happily they drank went away.
Next day Headline aai: Blood Bank lutya gya.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar ke radio me kuch problem ho gayi to aur kharab ho gaya
Usne radio khol kar dekha to ek mara hua chuha mila
Ye dekh kar sardar gussa ho gaya aur bola : Ye chalega kaise?
Sala singer hi mara pada hai
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher to Santa: is line ki English banao, "usne apna kaam kiya or karta hi gya"
Santa: He done his work and Done Dana Dan Done Dana Dan...
by Pak101.com (few years ago!)
cycle wale ne 1 Aadmi ko takkar mar di.
Aur bola-Aap bahut lucky ho
Aadmi- kaise
Cycle wala- Aaj meri chutti hai
NAHI TO MAI TRUCK CHALATA HU
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Pilot Se Head Phone
Cheen Raha Hota Hai….
Pilot: Yeh Kya Kar Rahe Ho ?
Santa: Ticket Hum Dein
Aur Gane ( Songs) Tu Akela Sune
by Pak101.com (few years ago!)
Interviewer: Let me check your English...Tell me the opposite of good
Sardar: Bad
Interviewer: Come
Sardar: Go
Interviewer: Ugly
Sardar: Pichlli
Interviewer: PICHLLI?
Sardar: UGLY
Interviewer: Shut Up
Sardar: Keep Talking
Interviewer: Ok now stop it
Sardar: ok now carry on
Interviewer: Abay chup ho ja....chup ho ja....chup ho jaa
Sardar: Abe bolta reh....bolta rah....bolta reh
Interviewer: Are yaar
Sardaar: Are dushman
Interviewer: Get Out
Sardar: Come In
Interviewer: U r Rejected
Sardaar: I m selected...bale bale
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Boy; I love you
tum dunya ki sab sy khobsort larki ho
Girl;acha par tumhary pechy mujh sy bhe khobsort larki khari hy
Boy; mor k pechy dekhta hy par wahan koi ni hota
Girl;agr tum sach mein mujh sy payar karty to tm kabhi pechy na dekhty i hate you
Moral
Moral woral kuch ni bs bachi zara taiz nikli
.
by Shak (few years ago!)
Sardar In UK Hotel Khana Khane Gia
Wo Murgi Khana Chahta Tha
Lekin Murgi Ki English Bhol Gia
Thy Askd Wht Do U Want SRdar G?
Sardar Replid: Éggs’ Mother
by Mohammad Ali (few years ago!)